Hyomin

Hyomin (T-ARA) – Fake it 2014

Hyomin ft. Sungmin (SPEED) - Udawać

Udaję, że mam się dobrze
Udaję, że wszystko jest w porządku
To wszystko takie trudne
Chcę teraz wszystko odłożyć

Udawałam, że jadłam
Udawałam, że nie cierpiałam
Udawałam, że nie wylewałam łez
Ale tak właściwie to cierpię

Udawałam, że dobrze sobie radziłam
Udawałam, że byłam zakochana w kimś innym
Udawałam, że jestem tak szczęśliwa
Ale tak naprawdę czułam, jakbym umierała

Yeah, blizna, kiedy cię wydzieram tak bardzo swędzi
Wylewam alkohol na wspomnienia, zirytowany drapaniem
Mam się dobrze, próbowałem, bo jestem mężczyzną
Mówienie kłamstw, których nawet nie mam na myśli
Pytam siebie, co jest z tobą nie tak?
Moje wnętrzności gniją, więc jaki jest sens w udawaniu, że jest dobrze
Chcę to wszystko odrzucić, bo tęsknię teraz za tobą

#Już jestem taka zmęczona udawaniem
To takie trudne, dlaczego mnie zostawiłeś?
Jestem taka zmęczona udawaniem
Dlaczego nie znasz mojego serca? Płyną łzy
Dzisiaj znowu

Udaję, że mam się dobrze
Udaję, że to nie boli
Udaję, że już o tobie nie myślę
Codziennie zachowywałem się jak niedojrzałe dziecko
Ponieważ byłem samolubnym facetem, złym w miłości, kiedy byłem koło ciebie
Ignorowałem nawet twoje płynące łzy
Jak głupiec, powiedziałem, że to koniec pomiędzy tobą i mną, kiedy się odwróciłem

#

Udawałam, że mam się dobrze, udawałam, że cię zapomniałam
Próbowałam pocieszać moje serce, które było wypełnione łzami
Udaję, że mam się dobrze, udaję, że cię zapomniałam
Ale znowu cicho i bez końca płaczę

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Dodaj komentarz