AlphaBAT

AlphaBAT – Always 2014

AlphaBAT - Zawsze

Pierwszy raz spotkaliśmy się w listopadzie 2011
Byliśmy zdenerwowani i niezręczni
Luty 2012, marzec, wrzesień i październik
Zawsze byliśmy razem, razem śmiejąc się i płacząc
Pamiętacie to?

#Zawsze, będę pamiętać jak byliśmy razem
Zawsze, uniosę cię, za to, że we mnie wierzyłaś
Zawsze, wiecznie idźmy razem, obiecuję
Zawsze, będę po twojej stronie

Dziwny pokój ćwiczeń z ciężkim powietrzem
Widziałem jak w pewnym momencie zaczęliśmy do tego przyzwyczajać

Miałem nadzieję, że moje najgorliwsze modlitwy zostaną wysłuchane
Wszystko się załamało i jedyne co zostało to my

1 Styczeń 2013, w Rolling Hall
Z drżącym sercem nacisnąłem dzwonek do drzwi
Słysząc dziewięć różnych par kroków, które wypełnią scenę
Nigdy nie zapomnę tego dnia
1111 AB city*, tylko mgnienie oka, jesteśmy na scenie
Chciałem pojawić się w telewizji
Ale kiedy to stało się rzeczywistością, nie mogę wyjaśnić tego zdenerwowania

#

Wykształciłem w sobie nawyk patrzenia w niebo
W pewnym momencie zacząłem do niego krzyczeć
Dlaczego robisz to tylko mi?
Dlaczego po niezliczonych trudnościach nie ma nagrody?
Jest wiele portów i wypływających statków
Ale nikt nie zauważa i zostają przegapione
To staje się czymś naturalnym, to frustrujące, ale
Nie mam innego wyboru niż to w sobie zdusić
Dzisiaj znowu wiążę sznurówki przy niewielkim świetle

Tak jak wtedy gdy siedzieliśmy naokoło małego grzejnika i rozmawialiśmy
Wiele wspomnień z tobą, która jesteś wypełniona światłem
Stają się łzami i rozprzestrzeniają w moim sercu

# x2

*debiutancka piosenka AlphaBAT, klik

Dodaj komentarz