U-Kiss

U-Kiss – One love 2014

U-Kiss - Jedna miłość

Też nie czuję się dobrze, po tym jak tak odszedłem
Kiedy się od siebie oddaliliśmy?

Właściwie, teraz nawet nie pamiętam, dlaczego się kłóciliśmy
Ale jestem wyczerpany tym codziennie powtarzającym się cyklem

#Jedno, nie dwoje, ale jedno
Na zawsze nierozerwalne, nigdy się nie zmienia

##Jedno, nie dwoje, ale jedno
Przyrzekliśmy na te migoczące gwiazdy

Dziecinko, dziecinko, zawsze będziesz moją panią
Nigdy cię nie zostawię, dziecinko, wszystko czego potrzebuję to ty przy mnie
Codziennie, co noc chcę cie tylko mocno tulić
Nigdy nie opuszczaj mojego boku, dziecinko, zawsze ty i ja

Ty i ja, na wieczność jesteśmy jednym
Codziennie spędzaliśmy szczęśliwe chwile
Wiem, że nie mogę dać ci świata
Ale mogliśmy wspólnie stworzyć nasz własny świat

Po drugiej stronie mocno zamkniętych drzwi do twojego serca
Wyraźnie widzę jak siedzisz i płaczesz

#
##

Stoję na tej drodze
Pamiętam jak ostatniej zimy trzymałem twoją dłoń w mojej kieszeni

#
##
#
##

angielskie tłumaczenie pop!gasa

Dodaj komentarz