Nell

Nell – Broken 2017

Nell - Złamany

Na tym wielkim świecie
Bardzo mały ja jestem tutaj
Trzymając połamane fragmenty swojego serca
Próbuję to wytrzymać, ale

Co chcesz, żebym zrobił?
Co jeszcze mogę zrobić?

W bardzo małym mnie
Jest taka duża blizna
Trzymam rozdartą nadzieję
I próbuję to znieść, ale

Co chcesz, żebym zrobił?
Co jeszcze mogę zrobić?

Co chcesz, żebym zrobił?
Mam umrzeć? Czy to cię zadowoli?

Co chcesz, żebym zrobił?
Co jeszcze mogę zrobić?

Ja
Ja, który taki jestem

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

