Chicago Typewriter

Boni Pueri – Come with me 2017 (Chicago Typewriter OST)

Boni Pueri - Chodź ze mną

Uwolnij swoją duszę od przeszłości
Miłość i rozpacz
Nie wstrzymuj oddechu
Zamknij oczy i śnij
O dawno straconym bladym blasku księżyca
Na niekończącym się szafirowym niebie
I jestem tu dzisiaj

Chodź tutaj ze mną
Za cień
Przejdź przez ciemność
To sekret nocy
Poczekaj, aż sialia*
Aż silia wyszepcze
Że jesteś tęczą

Chodź tutaj ze mną
Za cień
Przejdź przez ciemność
To sekret nocy
Poczekaj, aż sialia
Aż silia wyszepcze
Że spadają na ans gwiazdy

Uwolnij swoją duszę od przeszłości
Miłość i rozpacz
Chwyć moją dłoń
Zamknij już oczy
Śnij o swoim blasku księżyca
Na niekończącym się szafirowym niebie
Jestem tu z tobą

Latamy w najmiększym powietrzu
Teraz jestem tu w twoich oczach
A chwila z tobą
Oświetla moje serce

Latamy w najmiększym powietrzu
Teraz jestem tu w twoich oczach
A chwila z tobą
Oświetla moje serce

Zobacz mnie teraz, jestem w twoich oczach
A gwiazdy wspierają nas przez noc
Wzleć teraz, jestem z tobą
Gwiazdy wspierają nas przez całą noc

 

Uwolnij swoje łzy ze starych dni
Miłość i twoja rozpacz
Teraz jesteś w moim śnie

Zostaw swoje wszystkie stracone pełne pragnień noce
Latamy w słodkiej bryzie
Teraz jestem tutaj w twoich oczach

Zamknij oczy i śnij
Latamy w słodkiej bryzie
Trzymaj tą chwilę, którą dzielimy
Teraz jesteś w moim śnie

Zamknij oczy i śnij
O dawno straconym bladym blasku księżyca
Na niekończącym się szafirowym niebie
Oświetlającym twój uśmiech


*błękitnik, ptak z rodzaju drozdowatych

tekst piosenki: pop!gasa

Skomentuj

