Chicago Typewriter, SG Wannabe

SG Wannabe – Writing our stories 2017 (Chicago Typewriter OST)

SG Wannabe - Opisuję nasze historie

Opiszę tu nasze historie
Możesz czasami je odkurzyć i przeczytać

Co mogę powiedzieć, żeby nie doprowadzić cie do płaczu?
Chociaż cokolwiek powiem, będziesz płakać
Po wielu gwiaździstych nocach
Mam nadzieję, że nie będziesz cierpieć

Opiszę tu nasze historie
Możesz czasami je odkurzyć i przeczytać
Jeśli pewnego dnia spotkam kogoś, kto zapyta o miłość
Powiem, że to byłaś tylko ty

To nie twoja wina
Straciłem cię
Z powodu mojej tchórzliwej chciwości
Kiedy minie jakiś czas, będziesz na mnie zła
I będziesz myśleć, że tak jest lepiej

Opiszę tu nasze historie
Możesz czasami je odkurzyć i przeczytać
Jeśli pewnego dnia spotkam kogoś, kto zapyta o miłość
Powiem, że to byłaś tylko ty

Proszę, uśmiechnij się, odwrócę się teraz
Mam nadzieję, że znowu będziesz kochać
Tylko przypomnij sobie o nas od czasu do czasu
Tak samo olśniewająca i piękna jak zła [miłość]

Opiszę tu nasze historie
Możesz czasami je odkurzyć i przeczytać
Jeśli pewnego dnia spotkam kogoś, kto zapyta o miłość
Powiem, że to byłaś tylko ty

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

