Sechskies

Sechskies – Sad song 2017

Sechskies - Smutna piosenka

Smutna piosenka
Piosenka na rozstanie
Nie słuchaj jej dzisiaj

Słuchałem tak wielu smutnych piosenek
Z twojego powodu
Kiedy nie miałem gdzie iść
Miałem wrażenie, jakby piosenka wiedziała, jak się czuję

Ale chcę teraz zapomnieć
Chcę przestać płakać przez ciebie
(Nie chcę płakać)
Chcę się dzisiaj upić nic nie myśląc
Chcę cię na chwilę zapomnieć

Smutna piosenka
(Nie chcę słuchać)
Piosenka na rozstanie
(Nie chcę śpiewać)
Nie słuchaj jej dzisiaj
(Nic nie mów)
Jasna piosenka
(Chcę się uśmiechać)
Radosna piosenka
(Nie chcę cierpieć)
(DJ)
Pogłośnij i nie przestawaj
Nie chcę płakać

Mam dość smutnych piosenek
Łzy spływają po moich policzkach, kiedy piję
Przez te cholerne uczucia
Kiedy tylko się upijałem
Błagałem o twoją litość
Ale koniec z tym
Mam dość piosenek miłosnych
Na dzisiaj tak długo
Nie jestem teraz trzeźwy
DJ, nie przestawaj

Nie chcę słuchać smutnych piosenek
Nie pytaj się, czy wszystko ze mną w porządku
Mam się dobrze
Wczoraj był ostatni raz, kiedy o tobie myślałem
Nawet jeśli jutro wzejdziesz ze słońcem
Chcę się dzisiaj uśmiechać

Chcę cię na chwilę zapomnieć

Smutna piosenka
(Nie chcę słuchać)
Piosenka na rozstanie
(Nie chcę śpiewać)
Nie słuchaj jej dzisiaj
(Nic nie mów)
Jasna piosenka
(Chcę się uśmiechać)
Radosna piosenka
(Nie chcę cierpieć)
(DJ)
Pogłośnij to i nie przestawaj
Nie chcę płakać

Nie martw się o mnie
Mam się dobrze
Proszę, nie szukaj mnie dzisiaj

Nie martw się o mnie
Mam się dobrze
Proszę, nie zatrzymuj mnie dzisiaj

Aż do mnie wrócisz, nie możesz przestać DJ
Spójrz na mnie, bez ciebie jestem w rozsypce (skarbie)
Aż do mnie wrócisz, nie możesz przestać DJ
Spójrz na mnie, bez końca się załamuję

Smutna piosenka
(chcę się uśmiechać)
Piosenka na rozstanie
(Nie chcę cierpieć)
(DJ!)
Pogłośnij to i nie przestawaj

Nie chcę płakać

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

