W MV pojawiła się Kyung Soo Jin

Sechskies - Miej się dobrze

Nie cierp
Nie bądź samotna
Mam nadzieję, że będziesz szczęśliwa

Dzisiaj znowu martwię się o ciebie
Tak wiele razy piałem „Jak się masz?”, a potem to kasowałem

Wiem
Nie ma szans
Ale wciąż jestem samolubny

Będziesz mnie nienawidzić, zwariujesz
Powiesz, że nigdy nie powinnaś mnie poznać, a później będziesz tego żałować

Nienawidząc mnie
Nie zapominasz mnie

Wiem, że nie mam prawa
Tego mówić, ale
Proszę

Nie cierp
Nie bądź samotna
Nie bądź smutna
Z mojego powodu
Nieważne jak bardzo za mną tęsknisz
Nie bądź smutna
Mam nadzieję, że będziesz szczęśliwa
Przepraszam

Nigdy nie chciałem złamać ci serca
Kiedy się spotykaliśmy, nie dbałem o ciebie
Ale teraz kiedy się rozstaliśmy, troszczę się o ciebie
Będzie mi wiecznie, wiecznie przykro
Możesz mnie przeklinać
Możesz pić i popełniać błędy i obwiniać mnie o to
Nawet jeśli nie możesz się uśmiechnąć, żeby mnie torturować
Tylko nie choruj
Miej się dobrze

Będziesz mnie nienawidzić, zwariujesz
Powiesz, że nigdy nie powinnaś mnie poznać, a później będziesz tego żałować

Nienawidząc mnie
Nie zapominasz mnie

Wiem, że nie mam prawa
Tego mówić, ale
Proszę

Nie cierp
Nie bądź samotna
Nie bądź smutna
Z mojego powodu
Nieważne jak bardzo za mną tęsknisz
Nie bądź smutna
Mam nadzieję, że będziesz szczęśliwa
Przepraszam

Mam nadzieję, że spotkasz kogoś, kto będzie cię lepiej traktował
Kogoś, kto nie jest jak ja
Kogoś, kto sprawi, że będziesz śmiała się tak często, jak często przeze mnie płakałaś
Oszczędź te łzy
Proszę

Nie cierp
Nie bądź samotna
Nie bądź smutna
Z mojego powodu
Nieważne jak bardzo za mną tęsknisz
Nie bądź smutna
Mam nadzieję, że będziesz szczęśliwa
Przepraszam

Dbaj o siebie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

