Chicago Typewriter, Kevin Oh

Kevin Oh – Be my light 2017 (Chicago Typewriter OST)

Kevin Oh - Bądź moim światłem

Spójrz w gwiazdy
Które rozświetlają nocne niebo
Gdziekolwiek jesteś
Pamiętaj, że lśnią

Och, kiedy wieje wiatr
Czuję cię tutaj
Zawsze będę wiedział
Że na zawsze jesteś blisko w mojej duszy

To moja modlitwa w ciemności
Nie puszczaj mnie
Wiesz, gdzie jest twoje serce?
Jest tam, gdzie ja chcę być

Bez ciebie tutaj upadam
Co jeszcze mogę zrobić?
Przez lata wołam
Wołam cię do domu

Bądź tą, która
Mówi, pragnę cię
Zawsze wewnątrz

Jesteś jedyną
Która mnie zna
Będziesz moim światłem?
Bądź moim światłem
Bądź moim światłem

Gdzieś w naszych marzeniach
W naszych najwyższych wysokościach
Jestem tam pomiędzy
Jestem tam w świetle

To moja modlitwa w ciemności
Nie puszczaj mnie
Wiesz, gdzie jest twoje serce?
Jest tam, gdzie ja chcę być

Bez ciebie tutaj upadam
Co jeszcze mogę zrobić?
Przez lata wołam
Wołam cię do domu

Bądź tą, która
Mówi, pragnę cię
Zawsze wewnątrz

Jesteś jedyną
Która mnie zna
Będziesz moim światłem?
Bądź moim światłem

Bądź moim światłem

Będziesz…

Spójrz w gwiazdy
Które rozświetlają nocne niebo
Gdziekolwiek jesteś
Pamiętaj, że lśnią w twoim sercu.

oryginalny tekst: pop!gasa

Skomentuj

