G Dragon

G Dragon – Outro. Divina commedia 2017

G Dragon - Boska komedia

Mówią, że smoki powstają w małych strumieniach*
Jeśli nie należysz do rodziny, jesteś obcy
Radość, która następuje po ciężkiej pracy to
Boska komedia

Stałem się gwiazdą w nędznym podziemiu
Mówią, że mój blask to choroba zawodowa
Pielęgniarko, ulecz mnie
Więcej ci zapłacę
Będę twoim miliarderem
Księciem

Mam ledwie 30 lat
To dziwne. To normalne, prawda?
Kiedy wszyscy inni dorastali, ja wystawiałem akcje
Dlatego jestem trochę niski

Mamo, niczym się nie martw
Nie jestem problemem, jestem rozwiązaniem
Czuję moc, zaczynam
W imię „inspiracji”

Dobrze. Źle
Dlaczego wszyscy są karani?
Każdy jest taki sam
Dobrze. Źle
Rozumiesz? Nie
Czy to ma sens? Nie

Mamo, niczym się nie martw
Nie jestem problemem, jestem rozwiązaniem
Czuję moc, zaczynam
W imię „inspiracji”
Boska komedia

Odeszło. Jestem odrętwiały. Jestem odrętwiały. Tak, jestem
Odeszło. Jestem odrętwiały. Jestem odrętwiały. Tak, jestem
Odeszło. Jestem odrętwiały. Jestem odrętwiały. Tak, jestem
Odeszło. Jestem odrętwiały. Jestem odrętwiały. Tak, jestem

Dlaczego ludzie mówią, że życie jest komedią?
Ponieważ płaczemy i śmiejemy się
Jaką robię teraz minę?
Jaką mam minę? To maska hipokryzji
Sam się hipnotyzuję, jakby śmierć już stała na moim progu
Przehandlowuję swoje życie, żeby móc zarabiać na życie
Jak myślisz, ile jestem wart? Zapłacisz?
Jeśli jesteś ciekawy, zadzwoń do mnie
(Do Taehee**)
Sukces? Ludzie błagają i awanturują się
Jaki jest sens tej całej ciężkiej pracy i włożonego w nią wysiłku?
I tak nikt nie poklepie cię za to po głowie
Robiłem to, podlizywałem się
Wszystko przychodzi na raz
Jeśli zbliża się do ciebie fala życia, popłyń na niej
Odchylaj się, serfuj, zanurkuj
Nie daj się zmieść

Dobrze. Źle
Dlaczego wszyscy są karani?
Każdy jest taki sam
Dobrze. Źle
Rozumiesz? Nie
Czy to ma sens? Nie

Mamo, niczym się nie martw
Nie jestem problemem, jestem rozwiązaniem
Czuję moc, zaczynam
W imię „inspiracji”
Boska komedia

Wszyscy żyjemy w naszych oddzielnych światach
Na scenie
Stajemy się osobą odpowiedzialną za planowanie, producentem, scenarzystą, reżyserem albo główną gwiazdą naszych marzeń
Nierealność staje się surrealizmem
Na wypadek, gdybym cię nie widziała
Dzień dobry
Dobry wieczór i dobranoc

Dobrze. Źle
Dlaczego wszyscy są karani?
Każdy jest taki sam
Dobrze. Źle
Popularny piosenkarz staje się popularnym aktorem

Mamo, niczym się nie martw
Nie jestem problemem, jestem rozwiązaniem
Czuję moc, zaczynam
W imię „inspiracji”
Boska komedia

Odeszło. Jestem odrętwiały. Jestem odrętwiały. Tak, jestem
Odeszło. Jestem odrętwiały. Jestem odrętwiały. Tak, jestem
Odeszło. Jestem odrętwiały. Jestem odrętwiały. Tak, jestem
Odeszło. Jestem odrętwiały. Jestem odrętwiały. Tak, jestem


Tytuł piosenki jest nawiązaniem do „Boskiej komedii” autorstwa Dantego

*”smok z małego strumienia” to osoba o skromnym pochodzeniu, która samodzielnie dużo w życiu osiągnęła, oczywiście jest tu też nawiązanie do pseudonimu GD, „Dragon”, czyli „smok”

**nawiązanie do postaci i sceny z dramy „Goblin”

angielskie tłumaczenie: kpopsonyeo, kpopviral i Stacey Kim@big_seunghyun

Skomentuj

