G Dragon

G Dragon – Super Star 2017

G Dragon - Super Star/Gwiazda

Potrzebuję trochę
Rzeczy, które chcę mieć teraz w swoim życiu
Posiadam tak wiele rzeczy
Ale mam o wiele więcej do stracenia
Potrzebuję trochę
Duży dom, super samochód, pieniądze, honor, dziewczyny
Yeah, super gwiazda getta
Jestem w stanie zbudować swój własny dom, moją własną fortunę
Sztuka, która wypełnia ściany mojego pokojuGaleria w moim domu
I seulskim ogrodzie, moim ogrodzie
Nie krępuj się swobodnie go odwiedzić
Mille*, który lekko siedzi na moim nadgarstku
Gdzie jest Wally? Tutaj jest Billi
Chudy jak na faceta
Minus jeden, cała reszta się we mnie wkręciła

Po prostu żyję tak jak kiedyś
Moje pragnienie, kiedy byłem młody
Chociaż teraz żyję jak ci ludzie, których kiedyś widziałem w telewizji, z jakiegoś powodu jestem smutny
Samotność wciąż istnieje
Część mojego serca jest pusta

Potrzebuję kogoś
Nie mam nikogo
Potrzebuję kogoś
Jakiegoś cholernego ciała
Halo?
Potrzebuję kogoś
Nie mam nikogo
Potrzebuję kogoś
Jakiegoś cholernego ciała
Halo?

Potrzebuję jakiegoś Petrus, Latour, Margaux, Conti, Jayer**
Mam obsesję na punkcie rocznika 1988
Potrzebuję trochę
Przyjaciół, którzy są w tym samym wieku co ja
Zamiast samemu sobie nalewać kieliszek i pić w samotności
Pracuję, produkuję piosenki i kręcę kolejne reklamy
Jeżdżę na międzynarodową trasę koncertową
Potrzebuję trochę
Wiem, twoje słowa są prawdziwe
Jestem pełny***, tak, jestem zmęczony, jestem
Dzisiaj, jutro, każdy dzień jest wypełniony pracą
Ale w tym samym czasie, gdybym nie miał co robić, byłoby dziwnie, dlatego nie chciałbym, żeby tak było

Po prostu żyję tak, jak kiedyś
Moja wymarzona kariera, kiedy byłem młody
Chociaż teraz żyję taki ci ludzie, których kiedyś widziałem w telewizji, duszę się i płaczę bez powodu
Smutek wciąż istnieje
Część mojego serca jest pusta

Potrzebuję kogoś
Nie mam nikogo
Potrzebuję kogoś
Jakiegoś cholernego ciała
Halo?
Potrzebuję kogoś
Nie mam nikogo
Potrzebuję kogoś
Jakiegoś cholernego ciała
Halo?

Halo? Czy ktoś tu jest? Halo?
Nikt nie odpowiada
Mówię „hej” i „dlaczego” do samego siebie, halo
Nie jestem sam
Nie, nie jestem, dziecko
Dobry, bardzo miły, jesteś taki zachwycający
Miękko, miękko chodź tutaj
Nie płacz, dlaczego płaczesz?
Dlaczego oboje płaczemy? Potrzebuję trochę
Zapytaj się gwiazd, zapytaj ich
Miau miau miau
Zabarwiło mnie księżycowe światło, ukryj się

Potrzebuję kogoś
Nie mam nikogo
Potrzebuję kogoś
Jakiegoś cholernego ciała
Halo?
Potrzebuję kogoś
Nie mam nikogo
Potrzebuję kogoś
Jakiegoś cholernego ciała
Halo?


*marka ekskluzywnych zegarków

**marki, producenci win

***w Korei o ludziach, którzy mają wszystko, ale skarżą się, że ich życie jest męczące, chociaż inni mają gorzej, mówi się, że „są pełni”

angielskie tłumaczenie: Stacey Kim@big_seunghyun

Skomentuj

