G Dragon

G Dragon – Bullshit 2017

G Dragon - G*wno/Pi*rdolenie

Ludzie, co do cholery

Co to za g*wno?
Och, niee, też nie wiem, więc idź się zapytać1
Biegnij, psie, biegnij! To wełna
Hot ddeu-guh ddeu-guh2 to hot dog3
Boże, kto wypuścił psa?4
G nie jest jakimś g*wnem, s*ko, jestem prawdziwy
Urodziłem się spokojny i skupiony
Moje przeznaczenie to g*wno
Jestem czysty, koreański, naturalny i edycja limitowana
Magiczna perła, magiczny kij, bang bang, jestem twardy

Gdzie są moje psy? Co się dzieje?
W psiej budzie jest mój dom
Moja ekipa jest pełna pi*rdolonych żebraków, zrobi się brudno
Gościu, krzyczysz jakieś pi*rdolone g*wno
Samba, rumba, cha cha, roora
Potrząśnij ogonem i przekup sobie drogę
Zabawne z moimi pieniędzmi
Ziomek, zapłać mi, jakbyś był mi coś winien
Wiecie, jak smakuje pies?
Szczekaj jak pies

Co to za g*wno?
Bow wow wow jepi jo jep je
Bow wow wow
Zatańcz gae-dari, gae-dari5, wypas
Szczekaj jak pies

Niebo i ziemia, i zarozumialstwo, i próżność
Człowiek samozaparcia, dyktator i jego złośliwe potomstwo
Ta lina zacisnęła się naokoło twojej szyi, zdejmij cugle
Już wkrótce: obejmij jad
Biegnij, biegnij aż będzie latać psie futro
Puść to, puść to i zniknij
Ta kupa psiego g*wna leżąca tam, uważaj na niego, to pi*rdolony żal
To piosenka dla szalonych pop*erdoleńców
Łap swoją kredkę, kredkę6

Gdzie są moje psy? Co się dzieje?
W psiej budzie jest mój dom
Moja ekipa jest pełna pi*rdolonych żebraków, zrobi się brudno
Gościu, krzyczysz jakieś pi*rdolone g*wno
Samba, rumba, cha cha, roora
Potrząśnij ogonem i przekup sobie drogę
Zabawne z moimi pieniędzmi
Ziomek, zapłać mi, jakbyś był mi coś winien
Wiecie, jak smakuje pies?
Szczekaj jak pies

Co to za g*wno?
Bow wow wow jepi jo jep je
Bow wow wow
Zatańcz gae-dari, gae-dari, wypas
Szczekaj jak pies
Co to za g*wno?
Co to za g*wno?
Co to za g*wno?
Zatańcz gae-dari, gae-dari, wypas
Szczekaj jak pies

Zaczynam teraz, wszyscy chodźcie tutaj
I wykrzyczcie jakieś g*wno
Hau hau hau hau
Bow wow bow wow
Każdy jest pi*rdolonym popapraniem
Wszyscy razem płaczmy
I wyszczekujmy jakieś g*wno
Jip jip jip jip
Mieszkam w sooldok7
Zawsze jestem napruty
Mówię g*wno
Zatańcz gae-dari, gae-dari, wypas
Szczekaj jak pies
Zatańcz gae-dari, gae-dari, wypas
Szczekaj jak pies


1gra słów, może również znaczyć „idź ugryźć”

2gorący, gorący

3jak pewnie się domyślacie, jest to gra słów ze słowami „gorący” i „pies”

4GD już wcześniej bawił się w ten sposób słowami „GOD”, „DOG” i skrótem swojego pseudonimu „GD”, nie mogę sobie przypomnieć, w której piosence to było (jak wróci mi pamięć, to zaktualizuje)

5„geh-dari” czyli taniec kraba, tutaj zamiast „geh” jest „gae”, czyli „pies”

6albo zwariuj, oszalej, nawiązanie do piosenki „Crayon

7tradycyjny koreański dzbanek na alkohol

angielskie tłumaczenie Stacey Kim@big_seunghyun

1 thought on “G Dragon – Bullshit 2017”

Skomentuj

