Kim Jaejoong

Kim Jaejoong – Although we met again, we would meet again 2016

Kim Jaejoong - Chociaż się spotkaliśmy, znowu się spotkamy

Czas na chwilę się zatrzymał
Rozumiem twoje uczucia,
Moje ciężkie stopy, wiążą ją
Więc nie mogę odejść

Boję się przez chwilę, że to pożegnanie
Nie martw się
To twoje słowa
Obiecujemy, że poczekamy

Nie pojawiło się ani jedno słowo pożegnania
Dobrze wiem, że nie osłabnę
To tylko dlatego, że nie ma cię przy mnie
Znowu się spotkamy, ale teraz przez jakiś czas nie będziemy się mogli spotkać
To smutne

Przechodzę przez most czasu, który ty i ja razem zbudowaliśmy
Gonię to czekanie
Zmniejszam odległość, czekam, żeby przytulić
Przez chwilę boję się, że to pożegnanie
Mówisz: „To nie jest ostatnie pożegnanie”

Nie pojawiło się ani jedno słowo pożegnania
Dobrze wiem, że nie osłabnę
To tylko dlatego, że nie ma cię przy mnie
Znowu się spotkamy, ale teraz przez jakiś czas nie będziemy się mogli spotkać
Tak bardzo za tobą tęsknię
Boję się, to dlatego, że nie ma cię przy mnie
Znowu się spotkamy, ale…. znowu się spotkamy, ale… to smutne

angielskie tłumaczenie: BlueTuesday

Skomentuj

