Eun Ji Won, My Secret Romance

Eun Ji Won (Sechskies), Lee Soo Hyun, Kim Eun Bi – Love song 2016 (My Secret Romance OST)

Eun Ji Won, Lee Soo Hyun, Kim Eun Bi - Piosenka miłosna

Staje się coraz szersze
Moje serce
Nawet nie jesteś w moim typie
Staje się szersze
Zmienia się sposób, w jaki patrzę na świat
Mówią, że właśnie tak pojawia się miłość

Lala lalala
(Nigdy nawet sobie nie wyobrażałem, miłość, miłość
Jest w moich oczach, miłość, miłość)
Lala lalala
(Może to miłość, miłość, miłość)

Przyszłość, która się martwiliśmy
Jest tak jak piasek na plaży
Kiedy miłość wybucha, kruszy się
Staje się niczym

Każda nasza chwila jest drogocenna
Och, och
Niezliczone strony, każda strona pamiętana

O czym myślisz?
Zaufasz mi?
Pół na pół lęk i podekscytowanie
Mówią, że to miłość

Staje się coraz szersze
Moje serce
Nawet nie jesteś w moim typie
Staje się szersze
Zmienia się sposób, w jaki patrzę na świat
Mówią, że właśnie tak pojawia się miłość

Och miłość, jest jak plac zabaw, miłość
Stajesz się dzieckiem
Śmiejesz się, płaczesz i dajesz sobie radę

Dziękuję, że jesteś przy mnie
Och, och
Wieczne strony, każda strona będzie lśnić
We własnym liście

Staje się coraz szersze
Moje serce
Nawet nie jesteś w moim typie
Staje się szersze
Zmienia się sposób, w jaki patrzę na świat
Mówią, że właśnie tak pojawia się miłość

Pół na pół lęk i podekscytowanie

Samemu jest ciężko, miłość, miłość
(Zostań przy mnie, moja miłości)
Chcę, żebyś był szczęśliwy
(Będę o ciebie dbał, miłość, miłość, miłość)

Lala lalala
(Nigdy nawet sobie nie wyobrażałem, miłość, miłość
Jest w moich oczach, miłość, miłość)
Lala lalala
(Może to miłość, miłość, miłość)

Staje się coraz szersze, moje serce
Staje się moje serce, zobaczysz

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

