Kim Jaejoong

Kim Jaejoong – Breathing 2016

Kim Jaejoong - Oddychanie

Odejdźmy tak
Trzymając się za ręce
Na plażę, gdzie będziemy tylko my dwoje
Do miejsca, na które tylko patrzyliśmy z daleka
Piękne słońce, podaruję ci je

Krzycz z całych sił jak brutalne fale
Nasza przelewająca się miłość, och dziękuję ci dziewczyno

Z twoim oddechem
Wszystko jest piękne, oddech
Czuję, jakbym spacerował w niebie

Jeśli świat mnie zmaltretuje
Czy obejmiesz mnie tak jak to robisz teraz?
Mocno cię przytulę do swojego serca
I wykrzyczę światu

Mówisz, że ta miłość jest szalona?
Myślę, że to takie prawdziwe
Fale rozbijają się o drugi brzeg
Jesteśmy na końcu świata

Będę czuć, że wiatr jest naszym podekscytowaniem
Na drugą stronę, nasza miłość, och, dziękuję świecie

Z twoim oddechem
Wszystko jest piękne, oddech
Czuję, jakbym spacerował w niebie

Jeśli świat mnie zmaltretuje
Czy obejmiesz mnie tak jak to robisz teraz?
Mocno cię przytulę do swojego serca
I wykrzyczę światu

Wszystko co mam to ty
To trzyma mnie przy życiu
Wszystko czego potrzebuję to ty
Codziennie moja dziewczyno

Z twoim oddechem
Wszystko jest piękne, oddech
Czuję, jakbym spacerował w niebie

Jeśli świat mnie zmaltretuje
Czy obejmiesz mnie tak jak to robisz teraz?
Mocno cię przytulę do swojego serca
I wykrzyczę światu

angielskie tłumaczenie: kpopviral

Skomentuj

