Kim Jaejoong

Kim Jaejoong – Love you to death 2016

Kim Jaejoong - Kocham się na zabój

Patrzę, jak odchodzisz z mojego życia
Nie mogę zamknąć oczu, kiedy smutek moczy ziemię
Wzeszłaś ponad ogień i niebo i opuściłaś mnie
Tęsknię za tobą, nienawidzę cię, kocham cię
Jak cię zawiodłem?
Musiałem bardziej się starać, ale
Tylko odliczam czas do dnia, kiedy przyjdziesz

Nie mogłem tego powiedzieć, jesteś moim gwiezdnym blaskiem
Światło wewnątrz mojego serca
Nie mogłem wytrzymać życia, z którego dla mnie zrezygnowałaś, nie wiedziałem
Dziewczyno, po prostu kocham cię na zabój
Kocham cię na zabój

Patrzę, jak przechodzisz chodnikiem
Faktem jest to, że jestem przy tobie
Patrzę, jak idziesz na kawę
Witam się z tobą z uśmiechem, ale jestem sam
Tęsknię za tobą, nienawidzę cię, kocham cię
Jak cię zawiodłem?
Dlaczego zachowywałem się jak dziecko?
Teraz tylko tego żałuję, bijąc sam siebie

Nie mogłem tego powiedzieć, jesteś moim gwiezdnym blaskiem
Światło wewnątrz mojego serca
Nie mogłem wytrzymać życia, z którego dla mnie zrezygnowałaś, nie wiedziałem
Dziewczyno, po prostu kocham cię na zabój
Kocham cię na zabój

Wierzę, że Bóg istnieje
Ty, która cierpiałaś, ty, które mnie przyjęłaś
Kochałaś mnie, tak wiele razy mnie całowałaś
Dziewczyno, po prostu kocham cię na zabój
Kocham cię na zabój

Jesteś wszędzie
Jesteś tak daleko, ale blisko
Jakbym mógł cię dotknąć, niedaleko
Nawet nie blisko, nawet nie blisko
W moim świecie bez ciebie
Jak jest samotnie

Och, jesteś moim światłem
Światłem w moim sercu
Życie, z którego dla mnie zrezygnowałaś
Wierzę, że Bóg istnieje
Ty, która cierpiałaś, ty, która mnie przyjęłaś
Kochałaś mnie, tak wiele razy mnie całowałaś
Dziewczyno, po prostu kocham cię na zabój
Kocham cię na zabój

angielskie tłumaczenie: BlueTuesday

Skomentuj

