IU

IU – Love alone 2017

IU - Sama kocham

Żarliwe wołana miłość
Ale nie ma odpowiedzi
Nieważne jak bardzo miłość się zbliżała
Ty się oddaliłeś
Spośród tych wszystkich ludzi
Miłość wybiera tylko ciebie
Więc miłość stała się wiatrem, którego nie można złapać
Którego nie możesz mieć

Całą noc moje marzenia przynoszą cię do mnie
Ten głos, który słyszę pierwszy raz, stał się moim śmiechem
Nagle widzę twoje plecy przede sobą
Moje serce nawet na chwile się nie zatrzymuje, czuję, jakby miało eksplodować

Nawet jeśli moja miłość, jest miłością, którą czuję tylko ja
Ma w sobie wszystkie cenne rzeczy, które wypełniają moje serce
Nawet jeśli moja miłość, jest miłością, którą czuję tylko ja
Jest wieczna, nie zwiędnie

Na niebie wieje nocny wiatr
Ujawniając olśniewające wspomnienia o tobie, którego już nie ma
Na tym świecie, który zniknie
Moja tęsknota za tobą tylko narasta

Nawet jeśli moja miłość, jest miłością, którą czuję tylko ja
Ma w sobie wszystkie cenne rzeczy, które wypełniają moje serce
Nawet jeśli moja miłość, jest miłością, którą czuję tylko ja
Jest wieczna, nie zwiędnie

Może miłość jest jak próba złapania cię za rękę
Której nie mogę dosięgnąć
Może miłość jest jak szukanie miejsca
Które nawet nie istnieje

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

