IU

IU – Full stop 2017

IU - Kropka

Od razu wiedziałam, co miałeś na myśli
Wiem też, jak się czujesz
Jeszcze jeden dzień, jeszcze tylko jeden dzień
Chciałam to opóźnić

Powinnam, w końcu, pewnego dnia
Zaczęłam najcięższą pracę domową
Przepraszam, że moje ostatnie pożegnanie było tak późno

Będę bardzo za tobą tęsknić
Ale nie chcę cię nigdy więcej znowu widzieć

To będzie boleć i będę płakać
Ale nie chcę już nigdy więcej uśmiechać się z twojego powodu

Prawdziwe uczucia, które po kawałku ze sobą dzieliliśmy
Odpowiedzi, które były takie łatwe
Kilka pór roku, kiedy kochaliśmy, a ta miłość jest niezapomniana
Żegnaj, żegnam się z tym wszystkim

Myślę, że wszystko wiem
Ale nie chcę żadnych więcej nieporozumień
Chcę cię zapytać
Ale nie chcę słyszeć twojej odpowiedzi

Twoje niezmieniające się i szczere oczy
Zimowy ocean, który obiecaliśmy
Dni mojej młodości, których szczęścia nie można zapomnieć
Żegnaj, żegnam się z tym wszystkim

Żegnam się z tym wszystkim

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

