IU

IU – Black out 2017

IU - Zamroczenie

Chodźmy, mam się doskonale, wszystko dobrze
Nie muszę iść do domu
Mogę nawet wyrecytować tabliczkę mnożenia
Siedem razy siedem to czterdzieści dziewięć?
Wiem, że mi nie wierzysz
(Nic wyjątkowego)
Jestem po prostu w dobrym nastroju
(Coś wyjątkowego)

Mam się dobrze, przysięgam
Możesz zająć się sobą
O jej, tych dwoje się całuje
Kogo to obchodzi, pozwól im na to
Idź kogoś przytul
(Nic wyjątkowego)
Jestem po prostu w dobrym nastroju
(Coś wyjątkowego)

San Diego albo Santiago
Nie obchodzi cię to, prawda?
To właśnie powiedziała
Kurs, kurs, nie obchodzi mnie
Dzień dzisiejszy już nigdy więcej nie nadejdzie, prawda?
Oczywiście, że nie
Od tej chwili nie chcę pamiętać

Hej, pani Daloway
Uwielbiam pani przyjęcie
Chodź tutaj i przyjmij ode mnie pocałunek
Posiadanie dużej ilości miłości
Nie jest czymś złym

Poczekaj, podłoga się unosi
Jestem taka zdenerwowana
Spójrz, witają się ze mną
(Nie przychodź, to niebezpieczne)
Nie patrz na mnie tak dziwnie
(Nic wyjątkowego)
Jestem po prostu w dobrym nastroju
(Coś wyjątkowego)

Kiedy zaczynasz widzieć podwójnie
Zazwyczaj lewa strona jest prawą
To powiedział, ale mam się dobrze
Dzień dzisiejszy już nigdy więcej nie nadejdzie, prawda?
Oczywiście, że nie
Od tej chwili nie chcę pamiętać

Hej tam, DJ, uwielbiam twoją muzykę
Co mi zrobiłeś?
Jeśli nie jesteś Darth Vaderem
Jesteś moją pierwszą miłością

 

Hej, pani Daloway
Uwielbiam pani przyjęcie
Chodź tutaj i przyjmij ode mnie pocałunek
Posiadanie dużej ilości miłości
Nie jest czymś złym

Hej tam, DJ, uwielbiam twoją muzykę
Co mi zrobiłeś?
Jeśli nie jesteś Darth Vaderem
Jesteś moją pierwszą miłością

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

