IU

IU – Ending scene 2017

W MV wystąpił Kim Soo Hyun

IU - Scena końcowa

Cześć, dawno się nie widzieliśmy
W twoim głosie nie słychać znaku zapytania, to takie do ciebie podobne
Jakby to była jakaś zasada
Zawsze zajmujesz takie same miejsce, przy zimnym wejściu

Upewnij się, żebyś dobrze jadła, ponieważ to wszystko przeminie
Będziesz w stanie zasnąć tak jak wcześniej
Naprawdę mówię to poważnie
Masz prawo, być szczęśliwsza

Nie mów tych słów, proszę
Wiesz, że to słowa ranią mnie nawet bardziej
Mówisz, że będziesz mnie kochać, jaki w tym sens?
Nie wiesz, jakie dałeś mi serce

Tak bardzo jak byłeś samotny
Tak mocno miałam nadzieję, że kogoś spotkasz
Kto będzie cię kochał bardziej niż ty sam
Przepraszam, że ona nie jest mną
Dawanie nie jest łatwe

Nie mów tych słów, proszę
Wiesz, że to słowa ranią mnie nawet bardziej
Mówisz, że będziesz mnie kochać, jaki w tym sens?
Nie wiesz, jakie serce mi dałeś

Proszę, bądź ze mną szczery
Wiesz, że wierzę we wszystko, co mówisz
Tak jak powiedziałeś
Czy kiedykolwiek otrzymam miłość od kogoś, kto jest taki jak ja?

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

