IU

IU – Dlwlrma 2017

IU - Dlwlrma

To tajemnica
Kiedy opowiem ci tą historię
Której jeszcze nikomu nie mówiłam
Zapytasz z szeroko otwartymi oczami
Jak wow, wow
Nieważne

Właściwie
Przyleciałam z odległej przyszłości
Mijając rozlewające się gwiazdy
Lecę, lecę, lecę

Wiesz, nawet tamto miejsce
Jest wypełnione głupcami
Więc właściwie to co nawet bardziej lśni to
Obecna chwila teraz, teraz

Ten dzień, ten moment
Jesteśmy olśniewający, piękni
Te fajerwerki nie skończą się
Och nieważne

W pochmurne dnie
Była tak ciemno, było tak straszne
Bojaźliwe słonie wcale nie było gorące
Było pawiem
Niebieskie, niebieskie, nieważne

Codziennie
Brałam swobodnie wiejący wiatr
Wplatałam go w ten kompas
Który wskazywał miejsce, które odkryłam
Och, to jesteś ty, ty, tak, ty

Hej, takie rzeczy
To tylko małe kamienie
To co lśni jest tutaj
Życie jest wspaniałe, wspaniałe, wspaniałe

Jest mnóstwo czasu
W tym tempie, nie będziemy żyć wiecznie?
Witaj, moja gwiazdo
Tak, idę się z tobą zobaczyć
Tada! Eleganckie wejście

Ten dzień, ten moment
Jesteśmy olśniewający, piękni
Wiem na pewno
Dzisiejsze fajerwerki
Się nie skończą

Co jest bardziej olśniewające
To fakt, że to się od teraz zaczyna

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

