Teen Top

Teen Top – Love is 2017

Teen Top - Miłość jest

Miłość odeszła
Miłość odeszła
Miłość odeszła
Ty się uśmiechasz, ale ja wariuję, och nie
Dlaczego przez ostatnie kilka dni do mnie nie dzwoniłaś?
Nie mogę przez ciebie nawet zasnąć
Nie spałem płacząc po nocach
Ile jeszcze muszę cierpieć?
Ile jeszcze muszę cierpieć?
To się codziennie powtarza, mam tego już dość
Koniec staje się łzami, boli mnie głowa
Co muszę zrobić, żebyś mnie trochę lepiej zrozumiała skarbie?

Czy to jest dla ciebie zabawne? Ja teraz umieram
Jeśli masz zamiar kochać, rób to właściwie
Nie ma już mnie z przeszłości
Nie zrozum mnie źle, wiesz, co mam na myśli, dziewczyno

Miłość odeszła (nie, nie)
Miłość odeszła (schodzę w dół)
Miłość odeszła (nie, nie)
Ty się uśmiechasz, ale ja wariuję
Dlaczego to jest dla ciebie takie zabawne? Nie mogę w to uwierzyć

Naprawdę jestem w tobie zakochany
Szybko powiedz mi, że ty też
Dlaczego tak bardzo mnie zasmucasz?
Nie mogę zrozumieć twojego serca

Mówisz, że się zmienisz, ale to mnie rozśmiesza
Mówisz, że ci przykro, ale jesteś straszną kłamczuchą
Nie mogę w to uwierzyć
Jeśli chociaż trochę o sobie myślisz
To nie zrobiłabyś tego

Czy to jest dla ciebie zabawne? Ja teraz umieram
Jeśli masz zamiar kochać, rób to właściwie
Nie ma już mnie z przeszłości
Nie zrozum mnie źle, wiesz, co mam na myśli, dziewczyno

Miłość odeszła (nie, nie)
Miłość odeszła (schodzę w dół)
Miłość odeszła (nie, nie)
Ty się uśmiechasz, ale ja wariuję, och nie

Odeszłaś
A ja wciąż tu jestem
Całkiem sam
Ale twoje ciepło wciąż tu jest, och nie

Miłość odeszła (nie, nie)
Miłość odeszła (schodzę w dół)
Miłość odeszła (nie, nie)
Ty się uśmiechasz, ale ja wariuję, och nie

M I Ł O Ś Ć odeszła
To nie jest zabawne (schodzę w dół)
M I Ł O Ś Ć odeszła
Ty się uśmiechasz, ale ja wariuję
Dlaczego to jest dla ciebie takie zabawne? Nie mogę w to uwierzyć

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

