IU ft. GD - Paleta

Dziwne, ostatnio
Lubię, kiedy jest łatwo
Ale wciąż lubię muzykę Corinne
Od jaskrawego różu
Wolę głęboki fiolet
Lubię też piżamy z guzikami i szminkę
To są żarty

Lubię to. Mam dwadzieścia pięć lat
Wiem, że mnie lubisz
Rozumiem. Naprawdę mam się dobrze
Myślę, że teraz trochę wiem o sobie

Od długich włosów
Zdecydowanie wolę krótkie
Ale i tak
Byłam ładna, kiedy śpiewałam „Good day”
Dlaczego tak jest?
Lubię trochę staroświeckie rzeczy
Od zdjęć
Wolę wypełnione palety, pamiętniki, chwile, kiedy spałam

Lubię to. Mam dwadzieścia pięć lat
Wiem, że mnie nienawidzisz
Rozumiem. Naprawdę mam się dobrze
Myślę, że teraz trochę wiem o sobie

Wszystko jest trudne, bo jesteś młoda
Złościsz się, kiedy ktoś ci gdera
Dziecko, na które kiedyś ciągle krzyczano
Ledwie skończyło dwudziestkę
Szczęście jest tylko chwilowe?
To boli, bo jesteś młoda

Hej, Jieun*, oppa dopiero skończył trzydziestkę**
Ale nie jestem
Ale nie jestem dorosły
Chociaż jeszcze mnie tam nie ma
Jestem od ciebie tylko pięć lat starszy
Minąłem dwudziestkę, jeszcze nie trzydziestka
Pomiędzy, dokładnie tam
Kiedy nie jestem ani dzieckiem, ani dorosłym
Kiedy jestem tylko sobą
Lśnię najjaśniej
Więc nie bój się, kiedy nadejdzie ciemność
Jesteś taka piękna, że twój kwiat rozkwitnie
Zawsze jesteś kochana, ty

Paleta, pamiętniki, chwile, kiedy spałam
Lubię to. Mam dwadzieścia pięć lat
Wiem, że mnie nienawidzisz
Rozumiem. Naprawdę mam się dobrze
Myślę, że teraz trochę wiem o sobie
(Wciąż mam wiele do powiedzenia)

Lubię to. Mam dwadzieścia pięć lat
Wiem, że mnie nienawidzisz
Rozumiem. Naprawdę mam się dobrze
Myślę, że teraz trochę wiem o sobie


*prawdziwe imię IU

**G Dragon urodził 18 sierpnia 1988 i chociaż na dzień wydania tej piosenki (21.04.2017) ma jeszcze 28 lat, to według koreańskiego wieku ma już 30 lat

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

4 thoughts on “IU ft. G Dragon – Palette 2017

  1. Uwielbiam tą piosenkę! Dziękuję za Twoją ciężką pracę!
    Udanegi tygodnia!
    Pozdrawiam,
    Ania.

    P.S. Brakuje „e” w słowie szczęście w 4 wersję rapowanej części.

Skomentuj

