BTOB

BTOB – About time 2017

BTOB - Najwyższy czas

Och moja droga, dlaczego mnie opuszczasz? Proszę, dlaczego dochodzisz?
Och moja droga, nie zapomnij mnie, proszę

Pierwszy raz od jakiegoś czasu spotkałem się z przyjaciółmi na drinka
Nie wiedziałem, że czas mijał, piłem, potem eksplodowałem
Powinno być ze mną dobrze, ale dlaczego, dlaczego, dlaczego
Gwiazda, która tkwi w środku mojego serca jest taka jasna
Że nocą bardziej boli
Moje serce wciąż okrywa czarna magia
Ciężko ją usuną, ale tak łatwo o tobie pisać

Nasza nieśmiała pierwsza randka, pierwszy pocałunek
Przywiały do mnie z wiatrem, moja droga
Twój głos, który miękko szeptał
Nie mogę go zapomnieć

Och moja droga, opuszczasz mnie?
Jeszcze nic dla ciebie nie zrobiłem, dlaczego odchodzisz?
Och moja droga, nie zapomnij mnie, proszę
Z powrotem do czasu, kiedy nic nie czuliśmy

Nie odchodź, nie odchodź
Z powrotem do czasu, kiedy nic nie czuliśmy
Nie, nic nie mów
Z powrotem do czasu, kiedy nic nie czuliśmy

Kogo obchodzi, czy to długa droga?
Po prostu poszliśmy złą ścieżką
Ile jeszcze masz zamiar być odwrócona?
Czuję, jakbym został sam
Mówią, że czas jest lekarstwem, ale ja jestem wyjątkowym przypadkiem
Im więcej mija czasu, tym bardziej jestem niecierpliwy
Wciąż kaszlę bez powodu
Otwieram oczy, potem znowu zasypiam
Jestem taki przygnębiony, cały dzień
Dlaczego

W przemijającym wietrze, w przemijającym czasie
Jesteś głęboko wyryta, moja droga
Nie mogę wymazać naszego obrazu
W ostatni dzień

Och moja droga, opuszczasz mnie?
Jeszcze nic dla ciebie nie zrobiłem, dlaczego odchodzisz?
Och moja droga, nie zapomnij mnie, proszę
Z powrotem do czasu, kiedy nic nie czuliśmy

Chciałbym móc kontrolować czas jak „Doktor Strange”
Wtedy wróciłbym do pierwszego razu
Gdy pocałowaliśmy się i przytuliliśmy się w naszą pierwszą noc
Zastopowałbym to, żeby na zawsze zostać w tej chwili
Ale dziewczyno

Czas wciąż ucieka, zabierając też ze sobą wspomnienia
Nie możemy być dłużej? Gdzie jesteś?

Och moja droga, opuszczasz mnie?
Jeszcze nic dla ciebie nie zrobiłem, dlaczego odchodzisz?
Och moja droga, nie zapomnij mnie, proszę
Z powrotem do czasu, kiedy nic nie czuliśmy

Nie odchodź, nie odchodź
Z powrotem do czasu, kiedy nic nie czuliśmy
Nie, nie mów tego
Proszę

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

