Minzy

Minzy – Ing 2017

Minzy - Ing

Otworzyłam oczy
Sprawdziłam wiadomości
Dziwne, wciąż czekam na twój telefon
Dlaczego?
Co jeśli, yeah
Co jeśli, yeah

Nie chcę sprawiać, żeby było niezręcznie
Ale moje serce ciągle robi, ing
O jej, yeah
O jej, yeah

Kiedy patrzę na ciebie
Czuję coś wyjątkowego
Pewnie o tym nie wiesz

Och nie, nie, nie, nie
Nie mów mu, że go kocham, nie, nie
Serce, proszę, uspokój się, po prostu zostaw mnie w spokoju
Moje serce jest wciąż ing

Och nie, nie, nie, nie
Po prostu powiedz mu, że go kocham yeah yeah
Powinnam mu powiedzieć? Powinnam pójść do niego?
Moje serce jest wciąż ing

Czym jest miłość? Miłość?
(Pokaż mi swoje serce)
Czym jest prawdziwa miłość? Czym jest przyjaźń?
To taka tajemnica
Czym jest miłość? Miłość?
(Pokaż mi swoje serce)
Czy to miłość? Czym jest miłość?
To taka tajemnica

Znowu się zachowuję
Jakbym była obojętna
Jąkam się, kiedy jestem z tobą
Nie mogę się nawet odezwać, dlaczego?
Co jeśli, yeah
Co jeśli, yeah

Poczekaj! Jeśli czujesz to samo
W takim razie co zrobimy?
O jej, yeah
O jej, yeah (co zrobimy)

Och nie, nie, nie, nie
Po prostu powiedz mu, że go kocham yeah yeah
Powinnam mu powiedzieć? Powinnam pójść do niego?
Moje serce jest wciąż ing

Czym jest miłość? Miłość?
(Pokaż mi swoje serce)
Czym jest prawdziwa miłość? Czym jest przyjaźń?
To taka tajemnica
Czym jest miłość? Miłość?
(Pokaż mi swoje serce)
Czy to miłość? Czym jest miłość?
To taka tajemnica

Widzę wszystko tak, jak czuję
Szczerze mówiąc, takie, jakim jest
Widzę wszystko tak, jak czuję
Szczerze mówiąc, takie, jakim jest

Och nie, nie, nie, nie
Po prostu powiedz mu, że go kocham yeah yeah
Powinnam mu powiedzieć? Powinnam pójść do niego?
Moje serce jest wciąż ing

Czym jest miłość? Miłość?
(Pokaż mi swoje serce)
Czym jest prawdziwa miłość? Czym jest przyjaźń?
To taka tajemnica
Czym jest miłość? Miłość?
(Pokaż mi swoje serce)
Czy to miłość? Czym jest miłość?
To taka tajemnica

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

