Jay Park, Minzy

Minzy ft. Jay Park – Flashlight 2017

Minzy ft. Jay Park - Latarka

Chwila, w której spotkały się nasze oczy
Poczułam elektryczność
To uczucie, nigdy wcześniej tego nie czułam skarbie

Wciąż się śmieję
Kiedy tylko myślę o tobie
Ponieważ coraz bardziej i bardziej się w tobie zakochuję

Czekałam i czekałam
I czekałam aż zrobisz jakiś ruch
(Przyjdziesz do mnie?) Teraz
Żebyś się mógł oprzeć o moje ramiona
Myślałam i myślałam
I myślałam o tobie cały dzień
(Zostań przy mnie) kiedykolwiek
Żebyś mógł czuć, że zawsze jestem z tobą

Słyszysz mnie? Dźwięk mojego serca
Mój drżący głos
Żeby mógł cię dosięgnąć
Chcę być bliżej
Jestem szczęśliwa tylko patrząc na ciebie
Potrzebuję tylko ciebie
Nie obchodzi mnie, co mówią inni
Bo skarbie, zawsze jestem dla ciebie

Dobra, yeah odkąd zaplanowaliśmy randkę
Skarbie, moje serce tak bardzo trzepotało
Zanim wyszedłem z domu, tak wiele razy nakładałem i ściągałem czapkę
Może sto razy, chciałem wyglądać idealnie
Skarbie, jeśli to dla ciebie
To dla mnie naturalne
Dziewczyno, nie ma żadnego problemu
Mógłbym to robić każdego dnia
Odłóż na razie swoje zmartwienia
Nie martw się, jestem szefem
Więc wszystkim się zajmę

Twoje oczy mi mówią
Że zawsze mnie ochronisz
Dzisiaj znowu, ja
Myślę i
Myślę o tobie cały dzień
(Zostań przy mnie) kiedykolwiek
Jakby zatrzymał się czas, och yeah yeah

Słyszysz mnie? Dźwięk mojego serca
Mój drżący głos
Żeby mógł cię dosięgnąć
Chcę być bliżej
Jestem szczęśliwa tylko patrząc na ciebie
Potrzebuję tylko ciebie
Nie obchodzi mnie, co mówią inni
Bo skarbie, zawsze jestem dla ciebie

Woo wah, wah
Jesteś latarką, która oświetla tylko mnie
Zawsze będę na ciebie świecić
Teraz mogę się jedynie zakochać
W tobie, tobie, jesteś moim skarbem yeah

Słyszysz mnie? Dźwięk mojego serca
Mój drżący głos
Żeby mógł cię dosięgnąć
Chcę być bliżej
Jestem szczęśliwa tylko patrząc na ciebie
Potrzebuję tylko ciebie
Nie obchodzi mnie, co mówią inni
Bo skarbie, zawsze jestem dla ciebie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

