Minzy

Minzy – Superwoman 2017

Minzy - Superwoman

Dzisiaj jest kolejny ciężki dzień
Bezmyślnie zajęta
Szłam i szłam
Zobaczyłam swoje odbicie w szybie

Bolesne chwile wciąż się mnożą
Więc stałam się silniejsza
Przetrwałam przeszłość

Wiele razy prawie upadłam
Za każdym razem, gdy chciałam płakać, znowu się podnosiłam
Nawet jeśli mnie zostawisz i odejdziesz daleko
Nie obchodzi mnie to, pójdę swoją drogą

Nie będę słaba
Nie będę się bać
Namiętnie krzyknę
Jestem Superwoman
Nie będę słaba
Nie będę się bać
Namiętnie krzyknę
Jestem Superwoman

Ooooooo~
Ooooooo~

Jestem Superwoman
Jestem Superwoman

Dzisiaj znowu tylko westchnienia
Pracuję bez wytchnienia
Wtedy zobaczyłam moją zmęczoną twarz w lustrze

Narastają zmartwienia
Ale wciąż próbuję je pokonać
Z całą swoją wytrwałością przechodzę przez przeszłość

Wiele razy prawie upadłam
Za każdym razem, gdy mdlałam, znowu się podnosiłam
Nawet jeśli mnie zostawisz i odejdziesz daleko
Nie obchodzi mnie to, pójdę swoją drogą

Nie będę słaba
Nie będę się bać
Namiętnie krzyknę
Jestem Superwoman
Nie będę słaba
Nie będę się bać
Namiętnie krzyknę
Jestem Superwoman

Ooooooo~
Ooooooo~

Jestem Superwoman
Jestem Superwoman

Możesz się załamać i rozpaść
Ale jesteś olśniewająca
Kochaj samą siebie, jesteś taka piękna

Możesz się załamać i rozpaść
Ale jesteś olśniewająca
Kochaj samą siebie, jesteś taka piękna

Nie będę słaba
Nie będę się bać
Namiętnie krzyknę
Jestem Superwoman
Nie będę słaba
Nie będę się bać
Namiętnie krzyknę
Jestem Superwoman

Wiele razy prawie upadłam
Za każdym razem, gdy chciałam płakać, znowu się podnosiłam
Nawet jeśli mnie zostawisz i odejdziesz daleko
Nie obchodzi mnie to, pójdę swoją drogą

Ooooooo~ Jestem Superwoman~

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

