Yoon Jong Shin, Zico

Yoon Jong Shin, Zico – Wi-fi 2017

Yoon Jong Shin, Zico - Wi-fi

Widziałem koniec
Nie było żadnego może
Bałem się, że twoje serce drży
Więc jak wi-fi na ulicy
Czasami o tym myślę, zamarznięty czas

Byłem kretynem
Czasami nawet przeglądałem twoje profile
Ale nasze szczere zerwanie było ostatnim przedstawieniem, które dla ciebie wystawiłem

Odetnę cię
Natychmiast cię odetnę jak przy rzucaniu palenia
To nie jest coś, z czym mogę stopniowo kończyć
Spójrz na nasze życia, jesteśmy dla siebie tylko utrapieniem
Jak wi-fi na ulicy, z którym możesz przerwać połączenie dopiero kiedy się ruszysz

Nasz związek nie był dobrze przyjęty
Ale już o tym wiedzieliśmy
Wymyśliliśmy naszą rzeczywistość, odepchnęliśmy koniec
Próbując być spokojni
Może to znak tęsknoty, która wciąż pozostaje
Kiedy nagle o tobie słyszę
Próbuję uciec od wszystkich możliwości
Przeniosłem swoje serce w odległe miejsce
Bez żadnej klasy, powiedziałem ci, żebyś spotkała kogoś lepszego
Ale teraz mogę się do tego odnieść, to nic specjalnego
Nie martw się
Kiedy stanę się taki jak każdy inny drań
Zmierzymy się ze zwykłym rozstaniem
Oboje będziemy mieli się dobrze

Skupiłem się, żeby nie być żałosny
Słuchanie o tobie było jak usłyszenie o jakimś przyjacielu
Więc w końcu dotrzymałem swojej obietnicy
Żeby to rozstanie dalej było szczere

Odetnę cię
Natychmiast cię odetnę jak przy rzucaniu palenia
To nie jest coś, z czym mogę stopniowo kończyć
Spójrz na nasze życia, jesteśmy dla siebie tylko utrapieniem
Jak wi-fi na ulicy, z którym możesz przerwać połączenie dopiero kiedy się ruszysz

Unoszę się tu i tam
Na tych dziwnych falach częstotliwości
Słyszę dźwięk naszych wspomnień
Ale to mną nie wstrząsa

Będę żył
Będę dobrze żył, jak pojedyncza komórka
Patrzę tylko na moje szczęście
Idźmy dalej ze swoimi własnymi życiami
Nic sie nie stało
Jak wi-fi na ulicach, które złapałem, kiedy szedłem

Będziemy mieli się dobrze

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

