IU, Oh Hyuk

IU ft. Oh Hyuk (Hyukoh) – Can’t love you anymore 2017

IU ft. Oh Hyuk - Nie mogę już cię kochać

Powiem ci zawczasu, nie przeproszę
Nic nie mówisz, nie będziesz tego żałował?
Nie jesteś mną zainteresowany, jestem tylko przyjaciółką czy co?
Och wiesz, co robić

Jestem zmęczona, daj mi dzisiaj już iść
Nie chcę już tego powtarzać
To wszystko moja wina
Yeah, zgadza się
Może cię nienawidzę

Nie mogę kochać
Próbuję myśleć
Próbuję pogłaskać skórę i przytulić
Próbuję złączyć usta, ale
To w ten sposób nie działa
To takie zabawne
Próbuję wszystko cofnąć
Próbujemy to ignorować
Ale w tym momencie
Jak możemy znowu kochać?

Przeprosiłem piąty raz
Myślę, że pewnie masz już dość słuchania tego
Czuję, że to będzie ostatni raz
Och wiesz, co robić
To nie jest wieczór, o którym cały dzień myślałem
Kiedy cię widzę, wciąż widzę w tobie siebie
Więc już mi się to nie podoba

Nie mogę kochać
Próbuję myśleć
Próbuję pogłaskać skórę i przytulić
Próbuję złączyć usta, ale
To w ten sposób nie działa
To takie zabawne
Próbuję wszystko cofnąć
Próbujemy to ignorować
Ale w tym momencie
Jak możemy znowu kochać?

Gdzie jesteś?
Gdzie jesteś?
Jestem w domu
Jestem w taksówce
Jesteś prawie w domu?

Och, przepraszam
Za co?
Po prostu, za wszystko
Idź do domu
Zostawiłem tam mój portfel

Och, hej
Nieważne
Nie, o co chodzi
Wydaje mi się, że już się nie kochamy
Och

Nie mogę kochać
Próbuję myśleć
Próbuję pogłaskać skórę i przytulić
Próbuję złączyć usta, ale
To w ten sposób nie działa
To takie zabawne
Próbuję wszystko cofnąć
Próbujemy to ignorować
Ale w tym momencie
Jak możemy znowu kochać?

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

