Baekhyun

Baekhyun (EXO) – Take you home 2017

Baekhyun - Zabiorę cię do domu

Wiem, nawet kiedy zachowujesz się, jakby nic się nie stało
Wiem, że czekasz
W twoich oczach, które próbują się uśmiechać, jest smutek
Ale nic nie mogę z tym zrobić
Czuję to

W porządku, nie przepraszaj
Samo to, że jesteś przy mnie, wystarczy
Nie rób tego
Nie, dobrze
Po prostu wysłucham jak się czujesz

Nie jestem twoim mężczyzną
Ale opiekuj się mną (potrzebuję cię dziewczyno)
Nie jestem twoją osobą
Nie mogę cię zatrzymywać, ale jestem mężczyzną
Z dużymi plecami, żeby zabrać cię do domu
Zabiorę cię do domu
Oprzyj się o mnie

Wiem, nawet kiedy zachowujesz się, jakby nic się nie stało
Wiem, że czekasz
W twoich oczach, które próbują się uśmiechać, jest smutek
Ale nic nie mogę z tym zrobić
Czuję to

W porządku, nie przepraszaj
Samo to, że jesteś przy mnie, wystarczy
Nie rób tego
Nie, dobrze
Po prostu wysłucham jak się czujesz

Nie jestem twoim mężczyzną
Ale opiekuj się mną (potrzebuję cię dziewczyno)
Nie jestem twoją osobą
Nie mogę cię zatrzymywać, ale jestem mężczyzną
Z dużymi plecami, żeby zabrać cię do domu
Zabiorę cię do domu
Oprzyj się o mnie

Nawet z tym niezręcznym pocieszeniem, które nie ma sensu
(Dało ci siłę, wtedy)
Sprawiło, że się uśmiechnęłaś, dlaczego on o tym nie wie?

Taki jak jestem
Opiekuj się mną (kocham cię dziewczyno)
Nie jestem twoją osobą
Nie mogę cię zatrzymywać, ale jestem mężczyzną
Który ma duże serce, żeby cię chronić
Zabiorę cię do domu
Oprzyj się o mie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

