Zico

Zico (Block B) – She’s a baby 2017

Zico - Ona jest dzieckiem

Nie mogę w to uwierzyć
To pierwszy raz
Kiedy tak to z siebie wyrzuciłem
Bezceremonialne słowa, ukryte uczucia
Zrozumiałem je dzięki jednemu pocałunkowi
Jesteś wyjątkowa, przyznaję to
Wszystkie moje zainteresowania skupiają się tylko na tobie
Jest dobrze, cały dzień będę się tobą opiekował

Ona jest dzieckiem, kiedy już ją poznasz, ona jest dzieckiem
Jeśli zostawisz ją na cały dzień samą sobie, wpadnie w wielkie tarapaty
Źle, źle, lepiej nie waż się dotknąć nawet włosa na jej głowie
Pozwól jej się wyspać, yeah

Posłuchaj uważnie
Połaskoczę cię, nawet cię nie dotykając
Przestań mówić, że mnie lubisz
Niedługo
Będziesz bardzo mnie kochać
Kiedy jesteś taka szczęśliwa
Nie powinnaś się odwracać
Jak się czujesz, jak się czujesz?
Pokiwaj głową w górę i w dół

Ona jest dzieckiem, kiedy już ją poznasz, ona jest dzieckiem
Jeśli zostawisz ją na cały dzień samą sobie, wpadnie w wielkie tarapaty
Źle, źle, lepiej nie waż się dotknąć nawet włosa na jej głowie
Pozwól jej się wyspać, yeah

Twoje małe dłonie
Które chwytają mój kciuk
Pachną jak brzoskwinia
Jak bardziej przystojny muszę się stać
Żebyś miała tylko mnie przed oczami
Oddam ci wszystko co mam nie powstrzymując się
Nawet jeśli stanę się niczym
Powiedziałem ci, nie ma dla mnie żadnego środka
Niewystarczające
Będę to robić, aż nadwyrężę swoje serce
Kiedy jest ciężko, przyjdź do mnie
Rozwiążę wszystkie twoje problemy
Zatem bez słowa przyjdź w moje ramiona
Mogę wydawać się postacią, która przynosi chaos
Ale za jakiś czas będę nie do zapomnienia
Jestem twoją dzieciną

Ona jest dzieckiem, kiedy już ją poznasz, ona jest dzieckiem
Nigdy nie zostawię jej samej
Szczęśliwy, szczęśliwy
Jestem taki zazdrosny o twojego chłopaka

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

