Strong Woman Do Bong Soon, Vromance

Vromance ft. O Broject – Am I in love? 2017 (Strong Woman Do Bong Soon OST)

Vromance ft. O Broject - Zakochałem się?

Zakochałem się?
Moje oczy mi mówią
Moje oczy, które patrzą na ciebie
Nie mogę tego ukryć, to takie oczywiste
Zakochałem się?
Moje policzki mi mówią
Czerwienią się z twojego powodu
Nie mogę tego ukryć, to takie oczywiste

Jak to się stało?
Jak to do mnie przyszło?
Zakochuję się
Mam tylko jedno życzenie
Ważniejsze niż połączenie Korei
To żeby cię kochać

Zakochałem się?
Moje oczy mi mówią
Moje oczy, które patrzą na ciebie
Nie mogę tego ukryć, to takie oczywiste
Zakochałem się?
Moje policzki mi mówią
Czerwienią się z twojego powodu
Nie mogę tego ukryć, to takie oczywiste

Kiedy myślę o przeszłości, to spotykałem się z wieloma dziewczynami
Mogę wydawać się normalne, ale wtedy to było poważne
Zakochałem się w tobie
Ale ta miłość jest wyjątkowa
Nie można jej porównywać z przeszłością
Nie można cię porównywać do nikogo innego

Zakochałem się?
Moje oczy mi mówią
Moje oczy, które patrzą na ciebie
Nie mogę tego ukryć, to takie oczywiste
Zakochałem się?
Moje policzki mi mówią
Czerwienią się z twojego powodu
Nie mogę tego ukryć, to takie oczywiste

Nieważne jak bardzo się staram
Nieważne ile wkładam w to wysiłku
Tylko jednego nie mogę zrobić
Nie kochać cię

Co teraz robisz?
Jestem ciekawy, dlatego zadzwoniłem
Słyszałaś już tą piosenkę, które słucham?
Myślałem o tobie i nabazgrałem coś w notatniku
Wtedy powstała ta piosenka
Chcesz się przejść ze mną?
Jeśli zgłodniejemy, zjesz ze mną kolacje?
Jesteś taka wolna, pozwól mi powiedzieć
Lubię cię, więc znajdziesz dla mnie trochę czasu?

Zakochałem się?
Moje oczy mi mówią
Moje oczy, które patrzą na ciebie
Nie mogę tego ukryć, to takie oczywiste
Zakochałem się?
Moje policzki mi mówią
Czerwienią się z twojego powodu
Nie mogę tego ukryć, to takie oczywiste

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

