Park Hyung Shik (ZE:A), Strong Woman Do Bong Soon

Park Hyung Shik (ZE:A) – Because of you 2017 (Strong Woman Do Bong Soo OST)

Park Hyung Shik - Z twojego powodu

Wewnątrz mnie jest małe drżenie
Nawet nie znam samego siebie
Moje serce, które ukrywałem za każdym razem, gdy oddychałem
Stopniowo je budzę i idę dalej
Moje serce jest wypełnione twoim światłem

Nawet jeśli zamykasz oczy
Ponieważ ona jest tobą, ponieważ ona jest tobą
Unoszą się w mojej głowie
Moje słowa uwięzione na końcu moich ust, ukryte w moim sercu
Kocham cię

Kiedy patrzę na ciebie, uśmiecham się
To nieznany mi widok
Zakochałem się w tobie
Teraz mam odwagę zbliżyć się do ciebie
Chcesz wypełnić swoje serce moim światłem?

Nawet jeśli zamykasz oczy
Ponieważ ona jest tobą, ponieważ ona jest tobą
Unoszą się w mojej głowie
Moje słowa uwięzione na końcu moich ust, ukryte w moim sercu
Kocham cię

Mam nadzieję, że się nie spóźnisz
Obejmuję cię w ramionach i wyznaję

Nawet jeśli zamykasz oczy
Ponieważ jesteś tą jedyną, a moim końcem jesteś ty
Nie mogę już tego ukryć
W końcu ci wyznaję
Kocham cię

angielskie tłumaczenie: Carl FY @YouTube

Skomentuj

