Mamamoo, Strong Woman Do Bong Soon

Mamamoo – Double trouble couple 2017 (Strong Woman Do Bong Soon OST)

Mamamoo - Para sprawiająca podwójne kłopoty

Kłopoty w moim cichym sercu
To prawda, że drży
Z twojego powodu, z powodu osoby, o której nawet nie myślałam
Wszystko coraz bardziej się komplikuje

Nie mogę uniknąć tych słodkich kłopotów
Ale nie czuję się źle z tego powodu
To dziwne uczucie
Zamiast czuć się wygodnie
Jestem tobą coraz bardziej zainteresowana
(Och potrzebuję cię, nie rozumiem siebie)

Zakochuję się w tobie?
Nawet o tym nie wiedząc?

Para sprawiająca podwójne kłopoty
Wciąż mamy zbyt wiele problemów
Bąbelkowa, bąbelkowa para
Ale dziwne, moje serce się roztapia

Słodkie kłopoty
Czujesz mnie teraz?
Czas się skończył
Czym się martwisz?
Myślisz to samo

Coraz bardziej się martwisz, podwójnie
To prawda, że nie mogę tego ukryć
Wciąż o tobie myślę
Bez końca rysują się historie o tobie

Mój gust jest inny
Zamiast pozornie trudnym i normalnym
Jestem zainteresowana ukrytym wdziękiem
Dlaczego jesteś taki zaskoczony?
Nawet o tym nie pomyślałam
Ale widzę to wszystko, nawet gdy zamknę oczy
(Dzwonię tylko żeby powiedzieć, że nie rozumiem samej siebie)

Zakochuję się w tobie?
Nawet o tym nie wiedząc?

Para sprawiająca podwójne kłopoty
Wciąż mamy zbyt wiele problemów
Bąbelkowa, bąbelkowa para
Ale dziwne, moje serce się roztapia

Zwyczajny dzień
Codziennie o tobie myślę
Próbuję schować twarz, jakby to było nic takiego, ale
(Nie mogę cię oszukać)
Moje uczucia stają się coraz bardziej i bardziej oczywiste
Powinnam ci po prostu powiedzieć?

Para sprawiająca podwójne kłopoty
Wciąż mamy zbyt wiele problemów
Bąbelkowa, bąbelkowa para
Ale dziwne, moje serce się roztapia

Słodkie kłopoty
Czujesz mnie teraz?
Czas się skończył
Czym się martwisz?
Myślisz to samo

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

