WINNER (Team A)

Winner – Really really 2017

Winner - Naprawdę naprawdę

Naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę
Och wah
Naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę

Gdzie jesteś? W domu?
Jeśli nie jesteś zajęta, wyjdź
Jestem przed twoim domem, chcę ci coś powiedzieć
Nie wiem, jak to powiedzieć, ale
To nic dziwnego, bez presji

Teraz najpiękniejsze co mam przed oczami
To ty pani
Gdyby moje uczucia do ciebie byłyby pieniędzmi
Jestem miliarderem
Lubię cię

Naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę
Przyjmij moje serce och wah
Naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę
Lubię cię
Naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę
Przyjmij moje serce och wah
Co o mnie myślisz?

Świetny cel
Ceremonia jak oświadczyny
Wybierzmy dla siebie pieszczotliwe imiona
Kochanie albo dziecino, albo skarbie
Samo myślenie o tym łaskocze mnie w brzuch
Jestem zdenerwowany, potrzebuję dużej ilości alkoholu
Mogę być duży, ale przy tobie maleję
Wiesz, jak się czuję?

Od pierwszego wejrzenia, zakochuję się jakbym się potknął
Przestępczyni, która skradła moje serce (to ty)
Nawet boginie zazdroszczą ci twojej urody
Moje serce drży jakby wibrowało (brr)

Twój zgubny urok mnie zabija
Jesteś seksowna, prowokujesz mnie jak ostre chili
Nie zrozum tego źle
Naprawdę wypełnię twój pusty kieliszek

Teraz najpiękniejsze co mam przed oczami
To ty pani
Gdyby moje uczucia do ciebie byłyby pieniędzmi
Jestem miliarderem
Lubię cię

Naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę
Przyjmij moje serce och wah
Naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę
Lubię cię
Naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę
Przyjmij moje serce och wah
Co o mnie myślisz?

Jeśli sprawiłem, że czujesz się zakłopotana, daj mi znać
Cofnę się o krok
Będę po prostu facetem, którego znasz
Mogę poczekać
Powiedz mi, że myślisz, że też mnie lubisz
Spotkajmy się teraz
Chcę ci coś powiedzieć
Lubię cię

Naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę
Przyjmij moje serce och wah
Naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę
Lubię cię
Naprawdę, naprawdę, naprawdę, naprawdę
Przyjmij moje serce och wah
Co o mnie myślisz?
Lubię cię, naprawdę, naprawdę och
Yeah
Lubię cię

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

