Monsta X

Monsta X – Beautiful 2017

Monsta X - Piękna

Dlaczego to ty? Wariuję
Co to jest? Myślę, że się w tobie zakochałem
Cały dzień, w mojej głowie
Kręci się w kółko
Znak zapytania, codziennie
Wiem, że masz ciernie
Ale pragnę cię, czerwona róża
Przez ciernie
Piękna róża może zakwitnąć
Ciemne czerwone kwiaty, to znaczy, że cię kocham
Nawet jeśli wszędzie krwawię, chcę cię poznać
Bo codziennie o tobie myślę
Już się od ciebie uzależniłem

Kiedy mnie dotykasz, moje całe ciało reaguje
Mogę żyć jedynie kiedy tu jesteś
Codziennie, co noc
Czuję cię

Jesteś taka piękna
Nie mogę oderwać od ciebie oczu
Jak cierń na kwiecie
Wiem, że zostanę pokuty, ale pragnę cię
Taka piękna, taka piękna
Jesteś taka ładna, taka piękna, że mnie to zasmuca
Zbyt piękna, żeby sobie z nią poradzić

Dwa palce, kciuki w górę
Sprawiasz, że wypowiadam słowa zachwytu, zabierasz moje zdrowe zmysły
Myślę, że zwariuję
Kiedy poczuję twój zapach
Rozprzestrzenia się, rośnie
Jestem uzależniony
Jestem pokuty, cierpię
To między miłością i bólem
Jesteś taka niesamowita

Nie zdradzaj naszych sekretnych spojrzeń
Nie uśmiechaj się do mnie
Moja głowa mówi nie
Ale moje serce mówi, och tak
Wariuję
Nie wiem, wchodzę w to na całego

Kiedy mnie dotykasz, moje całe ciało reaguje
Mogę żyć jedynie kiedy tu jesteś
Codziennie, co noc
Czuję cię

Jesteś taka piękna
Nie mogę oderwać od ciebie oczu
Jak cierń na kwiecie
Wiem, że zostanę pokuty, ale pragnę cię
Taka piękna, taka piękna
Jesteś taka ładna, taka piękna, że mnie to zasmuca
Zbyt piękna, żeby sobie z nią poradzić

Wiem, że nigdy nie będę cię mieć
Wiem, że jesteś piękniejsza, kiedy tylko patrzę
Ochronię cię, więc możesz piękniej zakwitnąć
(Mój jeden i jedyny skarb)
Nie obchodzi mnie, jeśli się zranię
Bo jesteś moją jedną i jedyną, piękna

Jesteś taka piękna
Nie mogę oderwać od ciebie oczu
Jak cierń na kwiecie
Wiem, że zostanę pokuty, ale pragnę cię
Taka piękna, taka piękna
Jesteś taka ładna, taka piękna, że mnie to zasmuca
Zbyt piękna, żeby sobie z nią poradzić

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

