Highlight

Highlight – The beginning 2017

Highlight - Początek

Kiedy pierwszy raz zaczęliśmy
Nie miałem o kogo być zazdrosnym
Teraz mam zamiar sam zacząć od początku
Mam nadzieję, że to nie będzie za trudne

Czekam na telefon, który nigdy nie nadejdzie
Przypominam sobie ciebie w pustym pokoju
Cierpię z powodu małych wspomnień

Płaczę za każdym razem, gdy o tobie myślę
Zamarzliśmy w czasie
Teraz właśnie mam zamiar zacząć być sam

Boję się tego nowego początku
Bez ciebie, całkiem sam
Czy dobrze się spiszę?
Boję się, że ja

Nie chcę nikogo innego, kto nie jest tobą
Więc modlę się, że pewnego dnia
Znowu będziemy razem

Szkoda jest zbyt duża
Żebyś stała się tylko kolejnym epizodem
Więc nie mogę zapomnieć
O wszystkim co masz
Wszystkim
Wszystko ci pasowało
Muszę kopać głębiej w sercu
Ale czy będę w stanie zakryć ten ból?
Znowu się boję
Kiedy usunąłem cię z mojej przyszłości
Którą codziennie sobie wyobrażałem
Nic nie pozostało
Czy to koniec?

Cierpię z powodu śladów, które za sobą zostawiłaś
Na siłę sprzątam wszystkie ślady
Płaczę, patrząc na twoje zdjęcie

W tym pustym pokoju jest tak wiele ciebie
Więc wspomnienia zatrzymują się z czasem
Teraz zaczynam być całkiem sam

Boję się tego nowego początku
Bez ciebie, całkiem sam
Czy dobrze się spiszę?
Boję się tego

Nie chcę nikogo innego, kto nie jest tobą
Więc modlę się, że pewnego dnia
Znowu będziemy razem

Boli cię coś?
Dobrze jesz?
Teraz nawet martwić muszę się sam

Jeśli kiedykolwiek będziesz ciekawa co u mnie
Zadzwoń do mnie w każdej chwili
Nie choruj, proszę, miej się dobrze
Żegnaj

Boję się tego nowego początku
Bez ciebie, całkiem sam
Czy dobrze się spiszę?
Boję się tego

Nie chcę nikogo innego, kto nie jest tobą
Więc modlę się, że pewnego dnia
Znowu będziemy razem

Nie chcę nikogo innego, kto nie jest tobą
Więc modlę się, że pewnego dnia
Znowu będziemy razem

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

