Highlight

Highlight – Danger/Dangerous 2017

Highlight - Niebezpieczeństwo/Niebezpieczna

Zrób sobie krótką przerwę mój skarbie
Zatrzymaj się tam, gdzie jesteś, skończ z tym
Twoje oczy, twój uśmiech
Jestem zagubiony, szukam cię yeah

Miękko słyszę twój głos
Twoje małe i ładne usta
Sprawiają, że drżę, jestem ciekawy
Wciaż na ciebie patrzę, yeah

Mam rację?
Czy mogę cię lepiej poznać?
Wciąż doprowadzasz mnie do szału
Nie mogę już tego znieść
Czy mogę to zrobić?
Zakochałem się w tobie?
Nie mogę sobie z tym poradzić

Kochanie ty, ty, ty, kochanie
Chcę cię zobaczyć całą
Kochanie ty, ty, ty, kochanie
Chcę być bliżej

Teraz, tak jak jesteśmy
Ty i ja, dzisiaj wieczorem
Kochanie ty, ty, ty, kochanie
Nie mogę pozwolić ci odejść

Jesteś dla mnie taka niebezpieczna
Jesteś dla mnie taka niebezpieczna
Ty kochanie

Jeśli chcesz, mogę ci dać wszystko
Ponieważ jesteś dziewczyną z moich snów
Nie odchodź dziewczyno, chcę cię poznać
Ponieważ masz wszystko, czego pragnę

Mam rację?
Czy mogę cię lepiej poznać?
Wciąż doprowadzasz mnie do szału
Nie mogę już tego znieść
Czy mogę to zrobić?
Zakochałem się w tobie?
Nie mogę sobie z tym poradzić

Kochanie ty, ty, ty, kochanie
Chcę cię zobaczyć całą
Kochanie ty, ty, ty, kochanie
Chcę być bliżej

Teraz, tak jak jesteśmy
Ty i ja, dzisiaj wieczorem
Kochanie ty, ty, ty, kochanie
Nie mogę pozwolić ci odejść

Kochanie, jest późna noc
Gdzie idziesz?
Na zewnątrz jest niebezpiecznie
Nawet jeśli wzejdzie słońce
Nie chcę pozwolić ci odejść
Wiemy wszystko to, co trzeba, wszyscy tutaj jesteśmy dorośli
Jesteśmy teraz dorośli i nie musimy tego udowadniać
Nie przyjmuję odmowy
Nawet twoje wzburzone oczy
Rozpalają mnie
Moje serce jest jak ta płonąca świeca
Ogień, który zapłoną
Nie zgaśnie przez jakiś czas

Kochanie ty, ty, ty, kochanie
Chcę cię zobaczyć całą
Kochanie ty, ty, ty, kochanie
Chcę być bliżej

Teraz, tak jak jesteśmy
Ty i ja, dzisiaj wieczorem
Kochanie ty, ty, ty, kochanie
Nie mogę pozwolić ci odejść

Jesteś dla mnie taka niebezpieczna
Jesteś dla mnie taka niebezpieczna
Ty kochanie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

