Highlight

Highlight – Can you feel it? 2017

Highlight - Czujesz to?

Czujesz to?
Idziemy po ciebie?
Koniec z długim oczekiwaniem
Czuję to samo
Już nigdy więcej nie zostawię cię samej

To nie był łatwy powrót
Z zamkniętymi uszami i oczami
Kiedy odwróciłem się od zapachu
od płytkiego oszustwa i kłamstw

Kiedy myślę o tobie
Nie mogę odpocząć przez nawet jeden dzień
Kiedy wyryję na niebie
Dzień, kiedy znowu się spotkamy

Oczy wszystkich ludzi wypełnione są zwątpieniem
Właściwie to wszystkiego się bałem
Myślałem, że już nigdy więcej się nie spotkamy
Ale teraz jestem z tobą
Nie pragnę niczego więcej

Czujesz to?
Idziemy po ciebie?
Koniec z długim oczekiwaniem
Czuję to samo
Już nigdy więcej nie zostawię cię samej
Obiecuję ci

Im bardziej czas mnie popychał
Tym bardziej się niecierpliwiłem
Moje serce, które cię pragnie
Za każdym razem, gdy czułem, że się budzi
Myślałem o tej chwili
Gęsty kolor szarego światła
Słyszę te krzyki

Oczy wszystkich ludzi wypełnione są zwątpieniem
Bałem się, że tak zniknę
Myślałem, że już nigdy więcej się nie spotkamy
Ale teraz jestem z tobą
Nie pragnę niczego więcej

Czujesz to?
Idziemy po ciebie?
Koniec z długim oczekiwaniem
Czuję to samo
Już nigdy więcej nie zostawię cię samej
Obiecuję ci

Teraz nic nas nie rozdzieli
Na zawsze razem
To słowo jest dla ciebie i dla mnie
Teraz nic nas nie rozdzieli
Na zawsze razem
To słowo jest dla ciebie i dla mnie

Teraz nic nas nie rozdzieli
Na zawsze razem
To słowo jest dla ciebie i dla mnie
Teraz nic nas nie rozdzieli
Na zawsze razem
To słowo jest dla ciebie i dla mnie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

