I.O.I, Kim Chung Ha (I.O.I), Strong Woman Do Bong Soon

Kim Chung Ha (I.O.I) – Rub dub rub dub 2017 (Strong Woman Do Bong Soon OST)

Kim Chung Ha - Rub dub rub dub

La, LaLaLa, LaLaLa
Oh, Oh, Oh, Oh,
La, LaLaLa, LaLaLa

Wszedłeś do wnętrza ciemnej mnie
Jak pojedynczy promień światła księżyca

Dzień za dniem, jestem taka szczęśliwa
Jestem podekscytowana każdym dniem
Ostatnio, kiedy miałam okazję cię poznać
(Rub dub rub dub)

Och! Tak bardzo jak trzepocze moje serce
Chcę się do ciebie zblżyć
Moja miłość stała się taka duża
To sen, z którego nigdy nie chcę się obudzić
Dotarłeś do mnie na pachnącym kwiatami wietrze
Jesteś moją wiosną

Rub dub rub dub
La, LaLaLa, LaLaLa
Oh, Oh, Oh, Oh, La, LaLaLa, LaLaLa

Czy to los? (To nie wypadek)
Czy to przeznaczenie?

Nie ma odpowiedzi, ale to, czego jestem pewna
To moje serce, kiedy na ciebie patrzę
(Rub dub rub dub)

Och! Tak bardzo jak trzepocze moje serce
Chcę się do ciebie zblżyć
Moja miłość stała się taka duża
To sen, z którego nigdy nie chcę się obudzić
Dotarłeś do mnie na pachnącym kwiatami wietrze
Jesteś moją wiosną

Rub dub rub dub
La, LaLaLa, LaLaLa
Oh, Oh, Oh, Oh, La, LaLaLa, LaLaLa

Spotkaliśmy się pośród tych wszystkich ludzi
Dzielimy każdą chwilę
W tym jakby wyśnionym czasie

Kiedy cię obejmuję, czuję, jakbym miała całe szczęście świata
Kocham cię
(Rub dub rub dub)

Och! Tak bardzo jak trzepocze moje serce
Chcę się do ciebie zblżyć
Moja miłość stała się taka duża
To sen, z którego nigdy nie chcę się obudzić
Dotarłeś do mnie na pachnącym kwiatami wietrze
Jesteś moją wiosną

Rub dub rub dub
La, LaLaLa, LaLaLa
Oh, Oh, Oh, Oh, La, LaLaLa, LaLaLa

La, LaLaLa, LaLaLa
Oh, Oh, Oh, Oh, La, LaLaLa, LaLaLa

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

