Henry

Henry (SuJu) – Girlfriend 2017

Henry - Dziewczyna

Tęsknię za twoimi ustami
Tęsknię za tobą, co zrobię?
Myślałem, że będziemy wiecznie trwać
Ale dlaczego? Och nie

Kiedyś nazywałem cię dziewczyną
Moim skarbem, moją panią
Kiedyś nazywałem cię dziewczyną
Moim skarbem, moją panią
Teraz, tylko przyjaciele
Nie, nie możemy nawet być przyjaciółmi?

Tak nie może być, nie mogę tego zaakceptować
Skarbie, powiedz mi, czego pragniesz dziewczyno
Zrobię wszystko (dobrze)
Ale patrzysz na mnie z obojętnością
Och skarbie, pamiętasz?

Kiedyś nazywałem cię dziewczyną
Moim skarbem, moją panią
Kiedyś nazywałem cię dziewczyną
Moim skarbem, moją panią
Teraz, tylko przyjaciele
Nie, nie możemy nawet być przyjaciółmi?

Spójrz na mnie jeszcze raz i uśmiechnij się
Mam tylko zdjęcia, na których się uśmiechasz
Nie jesteś moją ukochaną
Nie jestem nawet twoim przyjacielem
Bez łez, ty też płaczesz

Nie mogę przeżyć bez ciebie nawet jednego dnia
Wiesz o tym, dziewczyno, wiesz

Powinnaś być moją dziewczyną
Moim skarbem, moją panią
Powinnaś być moją dziewczyną
Moim skarbem, moją panią
Teraz jako moją dziewczynę, z miłością
Znowu cię obejmę
Powinnaś być moją dziewczyną

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

