CN Blue

CN Blue – Between us 2017

CN Blue - Pomiędzy nami

Dezorientujesz mnie, co to jest?
Dezorientujesz mnie, co to jest?
Dlaczego taki jestem?

Co rano sięgam do ciebie jak z przyzwyczajenia
Daję odpowiedzi, jakby to miało się skończyć, ale nie
Szczerze mówiąc, nie pamiętam nawet połowy

Znamy się lepiej
Niż ludzie, którzy się ze sobą spotykali
Jakby to było już określone, jakby to było jasne
Mamy nawet dla siebie przydomki

Cieszy cię ten dystans?
Jesteś zbyt ważna, żeby tylko sobie żartować
To nasz koniec czy początek?

Dezorientujesz mnie, co to jest?
Nasza niejasna temperatura
Dezorientujesz mnie, co to jest?
Dlaczego taki jestem?
Nasz niejasny związek
Unosi mnie
Unosi mnie
Kiedy cię widzę, nie mogę oddychać
Mogę oddychać, jedynie kiedy cię widzę
Co mam zrobić?
Kim dla siebie jesteśmy?
Dlaczego taki jestem?
Myślę, że znam odpowiedź
Ale nie mogę jej teraz powiedzieć

Czasami w trakcie naszej rozmowy
Dotykaliśmy się z naturalnością
Która pozostawiała po sobie dziwne spojrzenia i dziwne uczucia

Chcę cię goręcej poczuć
Jeśli będzie goręcej, czy będę w stanie to wytrzymać?
To nasz koniec czy początek?

Dezorientujesz mnie, co to jest?
Nasza niejasna temperatura
Dezorientujesz mnie, co to jest?
Dlaczego taki jestem?
Nasz niejasny związek
Unosi mnie
Unosi mnie
Kiedy cię widzę, nie mogę oddychać
Mogę oddychać, jedynie kiedy cię widzę
Co mam zrobić?
Kim dla siebie jesteśmy?
Dlaczego taki jestem?
Myślę, że znam odpowiedź
Ale nie mogę jej teraz powiedzieć

Dziewczyno, masz mnie
Widzę podwójnie
Nie wiem dlaczego
Sprawiasz tak wiele kłopotów
Bierzesz mnie i wstrząsasz mną
Ale jednak cię lubię

Dezorientujesz mnie, co to jest?
Nasza niejasna temperatura
Dezorientujesz mnie, co to jest?
Dlaczego taki jestem?
Nasz niejasny związek
Unosi mnie
Unosi mnie
Kiedy cię widzę, nie mogę oddychać
Mogę oddychać, jedynie kiedy cię widzę
Co mam zrobić?
Kim dla siebie jesteśmy?
Dlaczego taki jestem?
Myślę, że znam odpowiedź
Ale nie mogę jej teraz powiedzieć

Myślę, że znam odpowiedź
Ale nie mogę jej teraz powiedzieć
Myślę, że znam odpowiedź
Ale nie mogę jej teraz powiedzieć

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

