Strong Woman Do Bong Soon, Suran

Suran – Heartbeat 2017 (Strong Woman Do Bong Soon OST)

Suran - Bicie serca

Marzę
Z drżącym sercem
Patrzę na ciebie
Z łomocącym sercem, bezwiednie

Jak dzisiaj
Biała gwiazda zeszła z góry do mojego serca
Unosi się i lśni w twoich oczach

Rysuję cię
Bezmyślnie, na pokolorowanym niebie
Odwracam się
Z powodu szansy

Jak dzisiaj
Biała gwiazda zeszła z góry do mojego serca
Unoszę się i lśnię w twoich oczach

Jak każdego dnia
Gdybyś tylko mógł do mnie przyjść
Jak ciepłe nocne niebo

Bicie serca, bicie serca
Przyspiesza
Bycie serca, bycie serca
W mojej głowie
Bicie serca, bicie serca
Powoli staje się coraz głośniejsze

Bicie serca, bicie serca
Bez końca
Bicie serca, bicie serca
W mojej głowie
Bicie serca, bicie serca
Mam wrażenie, że możesz je usłyszeć

Marzę
Z drżącym sercem
Patrzę na ciebie
Z łomoczącym sercem, bezwiednie

Jak dzisiaj
Biała gwiazda zeszła z góry do mojego serca
Unosi się i lśni w twoich oczach

Jak każdego dnia
Gdybyś tylko mógł do mnie przyjść
Jak ciepłe nocne niebo

Bicie serca, bicie serca
Przyspiesza
Bycie serca, bycie serca
W mojej głowie
Bicie serca, bicie serca
Powoli staje się coraz głośniejsze

Bicie serca, bicie serca
Bez końca
Bicie serca, bicie serca
W mojej głowie
Bicie serca, bicie serca
Mam wrażenie, że możesz je usłyszeć

Marzę
Z drżącym sercem
Patrzę na ciebie
Z łomoczącym sercem, bezwiednie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

