Jung Eun Ji, Strong Woman Do Bong Soon

Jung Eunji (A Pink) – Your garden 2017 (Strong Woman Do Bong Soon OST)

Jung Eunji - Twój ogród

Jest tak wysoko, że może sięgnąć nieba
Jest taki szeroki, że może objąć morze
W ten sposób moje serce jest kolorowane
Twoimi zapachami

W ten sposób, kocham cię
Kocham cię, kocham cię, kocham cię
Jest ciepło, kiedy tylko o tobie myślę, jestem szczęśliwa
Samo myślenie o przytuleniu cię
Sprawia, że na mojej twarzy rozlewa się uśmiech
Kolorujesz mój świat

Gdybym tylko była kwiatem w twoim ogrodzie
Gdybym tylko była chmurą na twoim niebie
Chcę cię udekorować i upiększyć cię
Swoimi własnymi kolorami

W ten sposób, kocham cię
Kocham cię, kocham cię, kocham cię
Jest ciepło, kiedy tylko o tobie myślę, jestem szczęśliwa
Samo myślenie o przytuleniu cię
Sprawia, że na mojej twarzy rozlewa się uśmiech
Kolorujesz mój świat

Stałeś się moją nadzieją
Stałeś się moją radością
Gdziekolwiek jestem, cokolwiek robię
Myślę o tobie
Kiedy moja przytłaczająca miłość
Będzie widoczna w twoim sercu?
Kiedy cię dosięgnie?
Chcę ci dać wszystko, co mam

Kocham cię, kocham cię, kocham cię
Jest ciepło, kiedy tylko o tobie myślę, jestem szczęśliwa
Nie potrafię wyrazić wszystkich swoich uczuć
Tylko samymi słowami, kocham cię
Moje serce jest tobą wypełnione

W ten sposób, kocham cię
Kocham cię, kocham cię, kocham cię
Jest ciepło, kiedy tylko o tobie myślę, jestem szczęśliwa
Samo myślenie o przytuleniu cię
Sprawia, że na mojej twarzy rozlewa się uśmiech
Kolorujesz mój świat
Chcę żyć w twoim ogrodzie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

