BTOB

BTOB – Someday 2017

BTOB - Pewnego dnia

Twoje dłonie, które mnie dotykały
Twój głos, który mnie wołał
Wciąż jest taki wyraźny, wciąż czuję go przy sobie

Dlaczego nie dałem z siebie wszystkiego
Kiedy tu byłaś?
Gdybym był silniejszy
Zatrzymywałbym cię do samego końca

Nawet kiedy mam się dobrze, kiedy niewiele o tym myślę
Zapomniane wspomnienia powracają jak dylemat
Ja z tobą i ja bez ciebie
To dwie zupełnie różne osoby, wiedz o tym
Wszystkie iluzje sprawiają, że stęchłe powietrze jest nawet gęstsze
Pierwszy raz, pierwsza miłość
Za pierwszym razem było naprawdę dobrze
Ale wszystko się popsuło, jak gdybyśmy byli w stanie wojny
Ale pewnego dnia

Spotkajmy się znowu pewnego dnia
W lepszy dzień
Bądźmy szczęśliwsi, bardziej wyluzowani
Jak ocean i fale
Znowu się spotkajmy
Poczekam na nas
Bądźmy szczęśliwsi, spokojniejsi
Pewnego dnia pod przyprawiającym o trzepot serca słońcem

W dzień, kiedy pozwoliłem ci odejść
Z powodu mojej głupoty obwiniałem cię
Gniewałem się na ciebie i nienawidziłem cię
Ponieważ to boli tak bardzo, jakbym był rozrywany
Wymazałem cię
Teraz wiem, że niczego nie mogę cofnąć
Byłem głupcem, który nie wiedział
Kiedy nie jesteś sobą z młodych dni
Kiedy stanę się silniejszy
Gdybym tylko znowu mógł trzymać twoją dłoń
Proszę

Spotkajmy się znowu pewnego dnia
W lepszy dzień
Bądźmy szczęśliwsi, bardziej wyluzowani
Jak ocean i fale
Znowu się spotkajmy
Poczekam na nas
Bądźmy szczęśliwsi, spokojniejsi
Pewnego dnia pod przyprawiającym o trzepot serca słońcem

Będę szczery, naprawdę tego żałuję
Musiałem powiedzieć tylko jedno, przepraszam
Będę szczery, przyznaję, że to była moja wina
Przeze mnie się rozstaliśmy
Teraz ci powiem, naprawdę przepraszam
Modlę się, że będziemy mogli znowu się spotkać
Każdej nocy i w każdego dna modlę się za ciebie
Mając nadzieję, że cię zobaczę
Twarzą w twarz znowu pewnego dnia

Spotkajmy się znowu pewnego dnia
W lepszy dzień
Bądźmy szczęśliwsi, bardziej wyluzowani
Jak ocean i fale
Znowu się spotkajmy
Poczekam na nas
Bądźmy szczęśliwsi, spokojniejsi
Pewnego dnia pod przyprawiającym o trzepot serca słońcem

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

