BTOB

BTOB – Movie 2017

BTOB - Film

Na początku wszyscy mówią, że nie możesz ufać żadnemu facetowi
Mówisz, że jesteś dla mnie za dobra
Cokolwiek powiesz, po prostu baw się dzisiaj ze mną całą noc
Hej DJ

Zawsze musisz być ostrożny z dziewczynami
Człowieku, nie możesz podzielić ich na pół i wziąć sobie jedną część
To ogień, ogień, bądź ostrożny
Nawet kiedy ona próbuje mnie skusić w ciemnej uliczce
Należę do mojej pani
Kawałek tortu zrobionego z humoru i tylko to, co najlepsze, zrezygnuję
Twórz historię albo nie, stoją zwrócony do ciebie, całą noc, dobrze

Trochę kręci mi się w głowie, proszę, obejmij mnie
Mam ciepłe serce, nie umiem kłamać
Właściwie, myślę, że jestem naprawdę samotny, proszę, słuchaj
Proszę, nie zostawiaj mnie kochanie

Miłość jest ja film, jest taka typowa
Ale ja też chcę cię tak kochać
Zawsze na nowo, jak mężczyzna, możesz wziąć całego mnie
Mój czas płynie do ciebie

Przyjmij mnie, zanim będzie za późno
Kiedy uleczą się blizny na twoim sercu
Będę twoim mężczyzną
Bardziej niż ktokolwiek inny
Bądź moją ostatnią miłością

Zanim będzie za późno, dziewczyno, lepiej przestań budować przeszkody
Jestem jeden na milion, edycja limitowana
Nie żartuję, będziesz chciała być moją panią
Prędzej czy później, dziewczyno, będziesz pragnęła tej pozycji
Kiedy idę w klubie, wszystkie dziewczyny się na mnie patrzą
Tylko mnie widzą, a faceci chcieliby by być mną
Bo jesteś świeży i czysty od stóp do głów
Jestem chodzącą definicją słowa arcydzieło

Masz coś, co mnie podnieca
Moje nerwy są na krawędzi, czuję, jakbym się unosi
Nawet kiedy tylko mówisz, łaskoczą mnie uszy
Kto podłożył we mnie ten niebezpieczny dynamit?
Zaraz eksploduję, wewnątrz mnie hula sztorm, moje powody się załamują, moje serce wybucha
Bomba, bomba
Typowe zakończenie? Pa, pa jak miłosna rewolucja, księżniczka i książę

Miłość jest ja film, jest taka typowa
Ale ja też chcę cię tak kochać
Zawsze na nowo, jak mężczyzna, możesz wziąć całego mnie
Mój czas płynie do ciebie

Przyjmij mnie, zanim będzie za późno
Kiedy uleczą się blizny na twoim sercu
Będę twoim mężczyzną
Bardziej niż ktokolwiek inny
Bądź moją ostatnią miłością

Jak daleko zajdziemy?
Nie popełnię tego samego błędu
Poruszaj teraz swoim ciałem, nie opuszczaj mnie
Zrób to jeszcze raz, zrób to jeszcze raz, zrób to jeszcze raz

Miłość jest ja film, jest taka typowa
Ale ja też chcę cię tak kochać
Zawsze na nowo, jak mężczyzna, możesz wziąć całego mnie
Mój czas płynie do ciebie

Przyjmij mnie, zanim będzie za późno
Kiedy uleczą się blizny na twoim sercu
Będę twoim mężczyzną
Bardziej niż ktokolwiek inny
Bądź moją ostatnią miłością

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

