Highlight

Highlight – It’s still beautiful 2017

Highlight - Wciąż jest pięknie

Jakby ulice wiedziały
Że jestem bez ciebie
Obejmują mnie
Bałem się, że wszystko będzie zbyt obce
Ale teraz jest w porządku
Nie martw się o mnie

Rozstanie, które za sobą zostawiłaś jest gorzkie
Ale miłość była taka drogocenna
Ponieważ nawet ten ból pochodzi od ciebie
Mogę sie uśmiechać

Nawet patrzenie jak odchodzisz
Jest dla mnie wspomnieniem
Blizny, które muszą powstać
Pewnego dnia się uleczą

We wszystkich miejscach
Nie ma cię
Ale nawet to puste miejsce
Ponieważ to byłaś ty
Jest piękne takie, jakie jest

Próbuję się szeroko uśmiechać
Ale mówią, że wydaję się być jakiś smutny
Chyba nic nie mogę na to poradzić
Próbowałem to ukryć, ale
Smutek sączy się na zewnątrz
Ponieważ wewnątrz mnie nie jesteś mała

Rozstanie, które za sobą zostawiłaś jest gorzkie
Ale miłość była taka drogocenna
Ponieważ nawet ten ból pochodzi od ciebie
Mogę sie uśmiechać

Nawet patrzenie jak odchodzisz
Jest dla mnie wspomnieniem
Blizny, które muszą powstać
Pewnego dnia się uleczą

We wszystkich miejscach
Nie ma cię
Ale nawet to puste miejsce
Ponieważ to byłaś ty
Jest piękne takie, jakie jest

Nie mam prawa czuć bólu
Ponieważ kiedy patrzę wstecz
Nie traktowałem cię równie dobrze
Jak jesteś drogocenna
Jak bardzo mnie kochałaś

Od początku
Twoje serce było zbyt piękne, żebym je miał
Czas, który z tobą spędziłem
Cały był piękny

Przyszłaś do mnie w moich snach
Chociaż wiedziałem, że to sen
Gorące łzy popłynęły po moich policzkach
Wciąż jesteś taka piękna

Przyszłaś do mnie w moich snach
Chociaż wiedziałem, że to sen
Gorące łzy popłynęły po moich policzkach
Wciąż jesteś taka piękna

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

