B.A.P - Obudź mnie

Wewnątrz siebie budzę innego mnie
Słabe światło, które było wyłączone
Obudź mnie, otwórz moje oczy
Yeah obudź mnie

To niekończący się tunel
W ciemności bez światła
(Obudź mnie, obudź mnie)
Muszę odnaleźć samego siebie

Muszę przeskoczyć swój limit
Nie mogę tak się zatrzymać
(Obudź mnie, obudź mnie)

Obudź mnie
Nie mieliśmy czasu
To niewinne dziecko nagle urosło
Teraz obudziłem to strachliwe społeczeństwo

Dzielę się historią o nowym mnie
Nie możesz wycenić mojego życia
To życie, którego nie można wymienić na żadne inne

Nasza rzeczywistość jest jak ból
Który jest uwięziony w kamiennym garnku
Co mogę zrobić to
Zaśpiewać tą piosenkę, jakbym był szalony
To może budzić
Co rok, jestem na drodze po mój cel
Nie spóźnisz się
Skacz jak jeździec, dla mnie

Wewnątrz siebie budzę innego mnie
Słabe światło, które było wyłączone
Obudź mnie, otwórz moje oczy
Yeah obudź mnie

Zanim będzie za późno, wstaję
W moim nowym sercu jest drżenie
Obudź mnie, krzycz głośno
Yeah obudź mnie

Składam do kupy
Niechlujne puzzle w tej grze
(Obudź mnie, obudź mnie)
Wierzę w obecnego siebie

Pytania rzucane do mnie
Nawet bez znaku zapytania
(Obudź mnie, obudź mnie)

Niech Żyje Rewolucja
Ocknij się z tego, myślałem, że cię połknąłem
W tym szarym mieście, jest nieświeże powietrze i chłód
Które zarażają gnijące mózgi i kręgosłupy
Bądź świadomy skorumpowanej prawdy
I zewnętrznej warstwy połamanego tematu
Wolność, miłość, prawdziwość, choroba

Wewnątrz siebie budzę innego mnie
Słabe światło, które było wyłączone
Obudź mnie, otwórz moje oczy
Yeah obudź mnie

Zanim będzie za późno, wstaję
W moim nowym sercu jest drżenie
Obudź mnie, krzycz głośno
Yeah obudź mnie

Woo obudź mnie, otwórz moje oczy
Yeah obudź mnie
Woo obudź mnie, krzycz głośno
Yeah obudź mnie

Moje zmysły wracają do życia
(Obudź mnie, obudź mnie)

Na tym nowym świecie

Odpowiedź, której pragnie świat
Jest ślepa na jego desperację
Mam głos
(Rozprzestrzeniam się)
Nawet jeśli jest opóźnienie, dalej idę

Odrzuć swoje zmartwienia
W tej rzeczywistości, korzyści są jak masło
Yeah obudź mnie
Rozprzestrzeniam nowego siebie, co

Teraz, daję temu całego siebie
Szukam ukrytej prawdy
Obudź mnie, otwórz moje oczy
Yeah obudź mnie

Nawet dusza wewnątrz mnie
Doszczętnie wszystko spalę
Obudź mnie, wszystko obudź
Yeah obudź mnie

Obudź mnie, obudź mnie
Yeah obudź mnie
Obudź mnie, obudź mnie
Yeah obudź mnie

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

