GOT7

GOT7 – Never ever 2017

GOT7 - Nigdy przenigdy

Tak długo czekałaś, tak bardzo przepraszam
Teraz podjąłem decyzję, jesteś gotowa?
Przez tak długi czas byłem zagubiony
Ale nie martw się już, nigdy więcej nie odejdę

Za każdym razem, gdy mnie wołałaś, nie było mnie tam, cisza
Ale nie martw się, dotarłem, zatańczymy?
Podnieśmy kieliszki, teraz chwyć moją dłoń
Od teraz już nigdy więcej cię nie puszczę

Zaczęło się, nasz romans
Jesteś gotowa i ja jestem gotowy
Nie trzeba się bać, nie trzeba się wahać
Unieśmy się, nasza miłość

Zaczęło się, nasz romans
Jesteś gotowa i ja jestem gotowy
Nie trzeba się bać, nie trzeba się wahać
Unieśmy się, nasza miłość

Nigdy przenigdy
Nigdy cię nie puszczę
Nigdy więcej cię nie zostawię, nie martw się
Kochanie, jesteś moja, moja, moja
Nigdy przenigdy
Nigdy nie doprowadzę cię do łez
Nigdy więcej, więcej, nie martw się

Skarbie, jesteś moja
Skarbie, jesteś moja
Tak dużo jak o tobie myślałem, teraz jestem pewny
Wszystko na jedną kartę, stawiam całego siebie
Obiecuję, od teraz aż po wieczność
Jestem twój, jesteś moja

Spoćmy się, spróbujmy tego
Zawrzyjmy kontrakt w naszych sercach, podpiszmy go
Przynieś atrament, przynieś długopis
Teraz już się nie waham
Co noc byłem zmieszany
Nie byłem pewny, czy mogę cię obronić
Ale im więcej mija czasu
Tym staje się to wyraźniejsze
Tęskniłem za tobą dziewczyno
Wciąż o tym myślę
Sposób, w jaki na mnie patrzyłaś
Skarbie, należysz do mnie
Nigdy przenigdy, przenigdy
Nigdy przenigdy

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

2 thoughts on “GOT7 – Never ever 2017”

  1. Piosenka ma mocny bit + do tego słowa, mam nadzieje że szybko Jackson wróci do składu. Never Ever bardzo dobrze brzmi w wersji studyjnej, więc mam nadzieje że na live będzie jeszcze lepiej:)

Skomentuj

