Voice

Changmo – I’m all ears / My ears are opened 2017 (Voice OST)

Changmo - Zamieniam się w słuch / Moje uszy są otwarte

Zacząłem od samego dna, widziałem wiele rzeczy
Jesteś z miasta, nie wiem, tylko pracujesz, pracowicie
Słuchałem dźwięku tego życia
Później skopiowałem go wypluwam je przez mikrofon
W ten sposób tak daleko zaszedłem
Zarabiam pieniądze na swojej prawdzie, jestem wierny pieniądzom
To złoty czas
Chronię go
W końcu to pokonam
Otwarcie mówię o swoich przekonaniach
Moje zasady i rytm, który tworzę
Nie przegapię szansy, jestem na nogach przez 24 godziny
Trzymam się głębokiej nocy, czasami mierząc się z lękiem
Ale ty wciąż nie wiesz, jestem szalonym psem
Nie mogę przestać
Będę ścigał to, co widzę jak pokonuję
Mam ambicję, skupiłem się na niej
Zapowiedź się skończyła, chodź za mną, chwyć moją dłoń
Widzisz nawet wtedy, kiedy tylko słyszysz ten dźwięk
Goń przyszłość, te niezidentyfikowane zwłoki

Próbuję wszystko zobaczyć
Chcę wszystko usłyszeć
W tym życiu

Próbuję wszystko zobaczyć
Chcę wszystko usłyszeć
W tym życiu

Zawsze spędzałem noce z otwartymi oczami
Takich dni było coraz więcej
Wtedy usłyszałem nową melodię
Moje uszy się otworzyły
Moje uszy się otworzyły

Zawsze spędzałem noce z otwartymi oczami
Takich dni było coraz więcej
Wtedy usłyszałem nową melodię
Moje uszy się otworzyły
Moje uszy się otworzyły

Mam przy sobie swoją drużynę
Zawsze ich potrzebuję
Działamy 24/7, nie mogę tego sam zrobić
W tych samych butach, zrobiliśmy to
Możliwość rozstania się równa się zeru, nigdy nie uda się nas rozdzielić
Pasja popycha mnie do przodu
Przystrajam swoje uszy do tego dźwięku
Doświadczyłem takie rzeczy jak
Ludzie, którzy próbują mnie obwiniać o różne rzeczy
Za każdym razem, gdy tak się działo
Podkręcałem dźwięk o trzy kreski
I naciskałem gaz
Żeby usunąć tą dezorientację i hałas

Nigdy nie możesz mi zrobić tego, co ci się podoba
Nie jestem mały, spójrz na mnie milion razy
Ten Głos, świat próbuje mnie zatrzymać
Zróbcie hałas
To nieważne, chodzi o to, że Beethoven powrócił

Próbuję wszystko zobaczyć
Chcę wszystko usłyszeć
W tym życiu

Próbuję wszystko zobaczyć
Chcę wszystko usłyszeć
W tym życiu

Zawsze spędzałem noce z otwartymi oczami
Takich dni było coraz więcej
Wtedy usłyszałem nową melodię
Moje uszy się otworzyły
Moje uszy się otworzyły

Zawsze spędzałem noce z otwartymi oczami
Takich dni było coraz więcej
Wtedy usłyszałem nową melodię
Moje uszy się otworzyły
Moje uszy się otworzyły

Desperacko pragnąłem
Ciemnej i pięknej nocy
Nigdy więcej tam nie wrócę
Nigdy więcej nie zrobię tych rzeczy
Nic mnie nie zatrzyma
Nic nie powstrzyma mojej pasji
Nawet jeśli ten duży świat obrzuci mnie kamieniami
Przetrwam to
Nigdy mnie nie zatrzymasz

angielskie tłumaczenie: pop!gasa

Skomentuj

